|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 26 for my diary " 半 年 啦 ! ! " 2 0 0 6 年 5 月 8 日
今日係由我讀中三以黎第二次既大日子 第一次既大日子係上年(2005)既11月8日 係我同小春一齊既大大大日子 而今日都係我同小春既大大大日子 就係我同佢一齊左半年既大日子啦! 兩日都好重要的呢∼^^ 太好啦∼希望可以同佢一齊好耐好耐啦∼ 呀!有d野好適合依家用... : 只因有你,才有愛的出現 我和你不單止見證了愛的出現 你還改變了我的未來 也許是你令我有過一段刻骨銘心的愛 也許是你令我在往後的日子再也不相信愛 也許是你把我從黑暗的地獄帶到光明的國度 又也許是你把,從遇上你後便充滿希望的我拋棄在絕望的谷底 每一個人對未來都有很多期望 但又有哪個會知道將來究竟是怎樣的? 因此,我們要珍惜現在,抱緊眼前人... 不論相處的時間有多短,我只求能與你愛到天荒,吻到地老... postti me︰2006-05-08 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||