|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 21 for my diary " 咩 都 唔 想 要 啦 , 只 係 要 你 番 黎 我 身 邊 " 今日又寫番日記啦....因為岩岩去完一個舊友既板板.... 我想同佢講....其實我仲係冇忘記你e個好朋友,反而依家好耐冇一齊, 令我更加想你,見到你個陣,我好開心,但係你好似唔想正視我, 我唔知點解...之後我係到唸..會係因為我個日既妝扮嗎?定還是係因為我唔值得你去正視? 好奇怪..返到屋企個陣,我竟然為左你既一言一語同你唔正視我既事而耿耿於懷, 係點解呢?我都唔清楚,我只係覺得依家咁生疏,令我好痛苦, 曾經日日相見,互相安慰,有講有笑咁....但係依家就變到咁.... 係咪我既錯呢?唸到e到,好想喊....好想搵人傾心事.. 但係又一個可以同我仔細咁傾e件事既人都冇... 唔知佢有冇上黎我個日記板呢?唔知佢睇到又有咩感覺呢? 但係我知道佢係唔會黎...e d說話佢永遠都唔會睇到... 佢永遠都唔會知我仲係好需要佢...冇左佢好辛苦.... 好想求佢番黎我身邊...好怪...我從來都未試過咁... 就算要我低聲下氣咁求佢唔好唔理我,我都唔介意... 佢係我邊個?我唔知...可能佢好討厭我... 可能佢已經唔記得我...我同佢可能就只係普通同學既關係... postti me︰2006-04-22 07:43 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||