|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 17 for my diary " 日 漸 遺 忘 " 唉...今日本來好值得慶祝嫁...因為小春佢唔嬲我啦!! 但係今日又比miss簡鬧...要我地班有係學校玩過啤牌既人全部都寫1000字既自省報告... 咁都唔算d咩...放學之後,我,呀臭,ling ling同salon一齊去左藍田買鞋.. ling ling佢好早就買左啦...仲好靚既tim...唉... 之後淨番我同salon未買...呀臭本身話唔買..之後都係買左... 得我同salon未買炸...點知去到一間鋪..我睇中左一對鞋... 之後就叫salon幫我call呀臭佢地過黎...我唸住叫佢地幫下眼... 佢地黎到...點知salon都鐘意對鞋...個店員就話salon著得好睇d... 呀臭話原來佢同ling ling都覺得我著得好睇d...唉...我最後都係讓左比salon... 但係其實我係好鐘意個對鞋嫁...之後我好唔開心...我仲唸住呀臭會安慰我... 點知佢有佢自己行街...我話我好羨慕salon...呀臭仲覺得我講既野好廢... 我覺得我需要既係一個可以同我傾到心事既朋友...而唔係一個只係識同我玩既朋友... 唉...我真係冇用..為左咁小既事...我喊左一餐.. 但係我真係好鐘意對鞋...我好想celia係到呀...佢係到既話..我唸我會開心好多... postti me︰2006-03-23 07:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||