|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 19 for my diary " 好 像 變 了 " 唉...好耐冇寫日記了...今日寫番,有d唔慣... 開始放假啦...日日都打機..好悶.. 本身唸住同個fd一齊番工..但係又比人放飛機.. 算..琴日唸住同傻佬講下笑話自己鐘意左個fd... 點知依家又覺得好似係真既...唉... 點算呀><...可能只係琴日太投入...依家連自己都真假難分... 傻婆...冇野既><好快冇事嫁啦...知嗎...你唔會咩咩咩佢既... postti me︰2006-04-15 07:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||