|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 12 for my diary " 受 難 日 " 今日起身好唔慣...因為有兩個bb同一個女人係到... 算..就當我唔好彩..唉...今日又遲左落去啦... 又要小春等..sor呢!下次唔會..!希望.. 唉...今日又上家政...要整3...不過我都冇咩點做野.. 到左下晝小春冇食飯呀..好心痛呢..如果我有飯我一定會比佢食!!! 之後上英文堂我就開始唔舒服啦...放學小春就送我番屋企.. 之後我食左d野就打比小春..一路訓一路傾.. 之後我又打比蟲蟲...我地都傾左陣..跟住我呀哥就要用電話.. 所以我同蟲蟲講我係icq同佢傾..點知傾左陣,依家又冇傾到啦.. 我好辛苦呀..但係又想用電腦...唉...小春..好掛住你呢... 當然我個個fd都掛住啦!! postti me︰2006-03-15 07:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||