|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 5 for my d iary " 時 日 難 過 " 唉 唉 唉 ... 今 日 神 咁 早 就 起 左 身 係 到 沖 涼 琴 晚 又 唔 夠 訓 番 到 學 校 又 要 集 隊 .. 之 後 又 要 去 影 班 相 之 後 又 上 家 政 ... 今 次 家 政 同 d&t d 人 都 走 上 走 落 咁 好 搞 笑.. 放 左 學 之 後 , 小 春 本 身 話 可 以 陪 我 但 係 點 知 又 係 唔 得... 唉 .. 最 後 只 好 自 己 一 個 走 點 知 去 到 樓 下 見 到 姚 明 玉 同 麥 麥 打 左 招 呼 之 後 到 左 樓 下 竟 然 見 到 呀 羲 .. 佢 話 想 見 下 我 .. 點 知 真 係 見 到 就 即 刻 走 左.. postti me︰2006-03-08 07:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||