|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o .6 for my d iary " 憐 悅 日 " 日 日 朝 早 d 時 間 都 好 似 唔 夠 用 咁 既 ... 不 過 今 日 我 又 係 同 小 春 一 齊 番 學 ! ! 真 係 好 啦 ! 由 今 日 開 始 我 以 後 都 同 佢 一 齊 番 學 ... 不 過 因 為 d 誤 會 , 佢 今 日 對 我 黑 口 黑 面 咁 ... 有 時 佢 講 d 野 令 我 好 心 痛 ... 我 唔 怪 佢 , 因 為 佢 自 己 都 唔 知 我 唔 開 心 ... 今 日 呀 a 同 我 講 佢 聽 日 應 該 可 以 番 黎 上 堂 好 開 心 呀 ! ! 到 時 又 多 個 f d 陪 住... 唉 ...小 春 呀 小 春 ... 我 講 d 野 都 係 真 嫁 ! ! 信 我 啦 ... postti me︰2006-03-09 07:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||