|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 8 for my diary " 日 安 憂 鬱 " 嗚嗚... 我真係唔知點算好呀!! 我..唉...真係唔應該係e個世上出現.. 或者冇左我,我身邊既人都會開心d... 今日又番英文補習班... 超悶...不過有小春坐係隔離,所以都冇平時咁悶! 唔知點解...愈來愈覺得以前既小春好好 而依家e個反而一d都唔似係我愛既小春 唉...好驚..好驚我遲d唔再愛佢既時候 我同佢唔知會點... 唉...今日同左呀芳去派傳單... 勁辛苦!!頭都暈埋!! 依家番到屋企都總算好d啦 所以我要早d休息...z z Z Z postti me︰2006-03-11 06:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||