|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 18 for my diary " 日 曬 雨 淋 " 琴晚為左寫個1000字..寫到12點幾仲係得個350字.. 之後就訓著左...鬧鐘一響..醒左!點知已經朝頭早啦.. 所以就即刻起身..我一路食早餐一路寫...寫到500字左右.. 就番學啦...之後番到去又係咁寫係咁寫..我一寫完放低筆唔夠5秒.. 佢就入黎收啦..赫得我呀!!都算好彩啦~咁都寫得徹..哈!叻哩~ 之後就上堂上堂又再上堂..唯一比較特別既係..我同呀臭,靚靚,翁sir仲有呀芳.. lunch個陣出左食飯..之後又再上堂..到左放學..我就同呀臭,c莉,靚靚仲有芳.. 一齊去買野食..正!之後又走人...一日又完... postti me︰2006-03-24 07:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||