|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 28 for my diary " 又見工..工..工..工..." 2 0 0 6 年 5 月 1 0 日
今日好可憐呀...雖然我都唔記得點解了... 我只係記得lunch個陣同呀臭,salon,ling ling仲有敵波拉玩猜妹... 好好玩呀!!不過有d..d..d..d..d悶...因為玩黎玩去都係e樣... 但係我心情唔錯呀~不過唔記得點解啦^^" 放左學之後我同mimi村就去左m記見工 一聽就聽左3個鐘呀...媽的...我仲未食lunch同晚餐嫁... 夜到死又要一個人番屋企...好可憐呀... postti me︰2006-05-11 03:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||