|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 25 for my diary " 今 日 去 M 記 見 工 " 2006 年5月7日
今日去左M記見工...好可憐...個個衰人(最醜樣既肥經理)玩針對>3< 係咁問我野...明知我口才唔好嫁啦!! 佢問我話"你住個到咁遠,行過黎又半個鐘,朝早起身又要半個鐘,成個鐘你咪好易遲到?!" 我之前已經同佢講左兩次話我行過黎只係要10~15分鐘... 點知依家又咁講...咁我嬲嬲地咪話"唔信既,你咪自己行下囉!!" 呀村係到係咁叫我唔好串佢...如果唔係以後有排受...慘>3< 番到黎又比屋企人鬧....之後嬲得制連lunch都冇食到就走左入房用機(整板)... 到左晚餐既時間...一路食一路比人鬧...唉... 跟住就入黎打日記啦.....今日全日都慘慘.. 我唔知點解硬係覺得小春春好似對我同之前唔同左(差左啦緊係)咁... 點好呢...好!!去問清楚佢!唔好拖拖拉拉...最憎嫁啦!渣油!! postti me︰2006-05-07 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||