|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
No.1 for d i a r y : " 柑 " 日 日 誌 第一次係到寫日記呀
整左成差唔多兩個月啦~終於整好!! 真係叻女呀~嘰嘰嘰嘰....
今日朝早又同呀媽鬧交...唉...正衰人黎嫁!! 之後又遲左去英文補習班...好彩有幾個仲遲過我既!! 上英文補習班勁悶喎...死咁制
走左之後~我同小春兩個遇到d好慘既事!!唉...可憐
我本身仲以為佢會陪我去深水埗睇布嫁... 點知..唉~其實我應該一早就估到,佢又點會陪我呀~ 有波踢喎...佢仲點會理我呀...好慘呀
不過好彩仲有渣渣同淫蟲,仲有呀芳係到炸~ 如果唔係都唔知點算!我行街又唔認路既~
行完就唔記得灑~hehe” 今日真係好攰(累)呀...行左咁耐... 不過我聽日成日都會留係屋企到休息~ 仲可以全日係到睇書tim∼*so good 我最近愛上左睇翻譯小說!! 我依家睇緊 混血王子的背叛 , 小婦人 同埋 湯姆歷險記 呀!! 三本都好正嫁
今晚有好緊要既野做!!所以寫到e到啦~ 早左講:晚安 postti me︰2006-03-04 08:08 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||