|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 11 for my diary " 第 二 次 生 日 " 今日7點就比d BB嘈醒左啦...唔洗番學呀~正! 之後我係床上面碌到10點幾先起身...好?呢... 仲整左D飯糰...呀哥話都唔錯喎~我都覺呀^^ 好成功呢~下次整壽司!要比小春試下先得!~ 佢依家對我好好!!不過唔知佢對我既承諾係真定假既呢? 希望係真嫁啦..但係我唔敢抱好大既期望..因為我驚希望愈大失望愈大.. 今日好開心呢~小春陪我傾電話!!又係celia生日! 但係我下晝個陣唔係好舒服...呀新打電話黎..佢仲問我有冇事tim~ 真係覺得好開心..雖然同佢唔係好熟..而且e d只係一d客氣既說話.. 但係總比冇好得多!我仲睇左陣小婦人!~好好睇呀!! 有一幕話貝絲病左,好似就死咁!!我仲睇到喊左出黎呀><; 真係冇用..人係大左..但係仲係個喊包..有咩唔好既事發生...都好想喊! 但係至少我學識左忍住唔喊!都好叻嫁啦!^^" 我仲唸住我會係第一個同celia講生日快樂既人...點知我係第4個... sorry呀><!celia...我再係到同你講聲!生日快樂呀! 小春...好對唔住呀..因為呀羲d野令到你咁嬲...sor呢... 但係你信我啦!我只係鐘意你一個...就只有你一個! postti me︰2006-03-14 09:01 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||