關閉 大家請留意
個板板轉左風格呢...
唔知大家覺得點呢...
如果可以既話...
請比d意見我啦,,
可以將話留係到...
又或者留係我個畫板到...
thx... 我個留言畫板呀!! 板主推介: 晴晴的揭示板

 

                                                  

                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
C e l i a 的 小 板 子...
大村_芳
八兩的小板
有感而發
回想起來...那時的自己
也未免太笨了吧...
為了他更與真正的自己告別
連影子也在取笑我了
站在被遺棄的道路上
才驚覺我也被遺棄了
已經再也無法忍受
這種無聲的壓迫感
風在背後催促著
彷彿有誰在低聲的訴說著
不斷的掙扎,到頭來,
就連要掙脫的是什麼也不知道

N o . 11 for my diary " 第 二 次 生 日 "

今日7點就比d BB嘈醒左啦...唔洗番學呀~正!

之後我係床上面碌到10點幾先起身...好?呢...

仲整左D飯糰...呀哥話都唔錯喎~我都覺呀^^

好成功呢~下次整壽司!要比小春試下先得!~

佢依家對我好好!!不過唔知佢對我既承諾係真定假既呢?

希望係真嫁啦..但係我唔敢抱好大既期望..因為我驚希望愈大失望愈大..

今日好開心呢~小春陪我傾電話!!又係celia生日!

但係我下晝個陣唔係好舒服...呀新打電話黎..佢仲問我有冇事tim~

真係覺得好開心..雖然同佢唔係好熟..而且e d只係一d客氣既說話..

但係總比冇好得多!我仲睇左陣小婦人!~好好睇呀!!

有一幕話貝絲病左,好似就死咁!!我仲睇到喊左出黎呀><;

真係冇用..人係大左..但係仲係個喊包..有咩唔好既事發生...都好想喊!

但係至少我學識左忍住唔喊!都好叻嫁啦!^^"

我仲唸住我會係第一個同celia講生日快樂既人...點知我係第4個...

sorry呀><!celia...我再係到同你講聲!生日快樂呀!

小春...好對唔住呀..因為呀羲d野令到你咁嬲...sor呢...

但係你信我啦!我只係鐘意你一個...就只有你一個!

postti me︰2006-03-14 09:01 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]