關閉 大家請留意
個板板轉左風格呢...
唔知大家覺得點呢...
如果可以既話...
請比d意見我啦,,
可以將話留係到...
又或者留係我個畫板到...
thx... 我個留言畫板呀!! 板主推介: 晴晴的揭示板

 

                                                  

                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
C e l i a 的 小 板 子...
大村_芳
八兩的小板
有感而發
回想起來...那時的自己
也未免太笨了吧...
為了他更與真正的自己告別
連影子也在取笑我了
站在被遺棄的道路上
才驚覺我也被遺棄了
已經再也無法忍受
這種無聲的壓迫感
風在背後催促著
彷彿有誰在低聲的訴說著
不斷的掙扎,到頭來,
就連要掙脫的是什麼也不知道

N o . 2 for my d iary " 另 日 重 寫 "

今 日 .. 唔 係 ! 應 該 係 話 琴 日 ( 琴 日 呀 哥 唔 比 用 ... 所 以 今 日 補 寫 番)..好 似 冇 咩 特 別..

我 係11 點 起 左 身 ...我 本 身 想 早 d 嫁 ...因 為 我同 小 春 講 好 左 早 d online 傾 計 ..

點 知 自 己 又 唔 爭 氣 ... 不 過 我 真 係 好 眼 訓 呀 嗎 ... sorry呀 !! 小 春,,...

到 我 on 個 陣 佢 就 off 左 啦 ... 佢 話 等 到 11 點 都 唔 見 我 所 以 就 off 左...

好 對 唔 住 呀 ...要 你 等 咁 耐 ... 你 咁 眼 訓 都 起 到 身... 我 真 係 好 佩 服 你!!

之 後 我 就 係 咁 用 用 到 4 點 幾 先 比 我 呀 哥..

不 過 都 冇 咩 野 做 .. 又 冇 人 陪 我 傾 計 ..所 以 係 非 常 悶 既 !!

之 後 我 又 煮 左 個 烏 東.. 好 肚 餓 ... 就 係 因 為 e 個 烏 東..

搞 到 我 比 人 鬧 !! 因 為 我 好 飽 食 唔 到 晚 飯 ...

之 後 我 又 係 到 等 小 春 電 話 ..一 邊 係 到 畫 野 ~ 畫 左 好 耐 呀!!

好 攰!!...之 後 我 又 同 小 春 傾 左 個 幾 鐘 電 話..

就 係 咁...去 到 差 唔 多12 點 個 陣 ..我 都 應 該 訓 啦

所 以 係 咁 先~good night

postti me︰2006-03-06 05:54 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]