|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 2 for my d iary " 另 日 重 寫 " 今 日 .. 唔 係 ! 應 該 係 話 琴 日 ( 琴 日 呀 哥 唔 比 用
我 係11 點 起 左 身 ...我 本 身 想 早 d 嫁 ...因 為 我同 小 春 講 好 左 早 d online 傾 計 ..
點 知 自 己 又 唔 爭 氣 ... 不 過 我 真 係 好 眼 訓 呀 嗎 ... sorry呀 !! 小 春,,...
到 我 on 個 陣 佢 就 off 左 啦 ... 佢 話 等 到 11 點 都 唔 見 我 所 以 就 off 左... 好 對 唔 住 呀 ...要 你 等 咁 耐 ... 你 咁 眼 訓 都 起 到 身... 我 真 係 好 佩 服 你!!
之 後 我 就 係 咁 用 用 到 4 點 幾 先 比 我 呀 哥.. 不 過 都 冇 咩 野 做 .. 又 冇 人 陪 我 傾 計 ..所 以 係 非 常 悶 既 !!
之 後 我 又 煮 左 個 烏 東.. 好 肚 餓 ... 就 係 因 為 e 個 烏 東..
搞 到 我 比 人 鬧 !! 因 為 我 好 飽 食 唔 到 晚 飯 ... 之 後 我 又 係 到 等 小 春 電 話 ..一 邊 係 到 畫 野 ~ 畫 左 好 耐 呀!!
好 攰!!...之 後 我 又 同 小 春 傾 左 個 幾 鐘 電 話..
就 係 咁...去 到 差 唔 多12 點 個 陣 ..我 都 應 該 訓 啦 所 以 係 咁 先~good night
postti me︰2006-03-06 05:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||