|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 27 for my diary " 慘la!打 pet pet... " 2 0 0 6 年 5 月 9 日
今日我知道左自己既名次係排第27個陣... 簡直係想死....小春佢第14名...我聽到赫左一跳... 不過只係一跳炸...因為佢咁叻...攞到咁既成績都唔出奇呀... 唉...小春仲要咩都唔知...仲話做我bfd...連我點解唔開心都唔知... 唉...一唸到咁...就嬲嬲地啦...望過去個陣..仲見到佢同其他女仔玩緊tim... 搞到我更加火...不過我又可以點? 怪佢同其他女仔玩嗎?(唔怪得的...除左某幾個之外... 但係唔開心都可以吧...我都係女仔...我都會赫醋的...) 定係怪佢一d都冇留意到我,所以唔知我唔開心嗎? (e個都唔怪得的...鬼叫我個樣唔吸引人咩,人地唔望我, 我又可以點?就算連條仔都唔望我,咁我都唔怪得佢的...) "唉...算了吧...老兄...人地當你係咩呀... 當你係雜草咁踩係腳底炸...你以為自己係邊個?"自己同自己講的... 放學之後...我同呀芳,呀臭,salon仲有ling ling一齊去戒毒所.. 我地食完"孖芝之后"(hehe^^")就開始玩15/20... 我仲叫佢地攞筆記數...邊個"書"得最多就要比人打pet pet... 點知我"書"得最多...多過人地成條街....慘...早知玩下就算了... 不過咁先好玩的嗎...^^"(可能啦..)之後我地又玩左個唔知咩game...(要跟人做動作的) 不過都正正呀!!如果呀靚係到就一定笑到我肚痛...^^; postti me︰2006-05-09 08:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||