|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 37 " 心 連 心 ..." 2 0 0 6 年 5 月 1 9 日 今日天氣真係好啦~人都開心d... 但係竟然同呀臭鬧左交...仲要比"佢"落井下石... 不過我都係唔捨得對"佢"唔好...因為我覺得"佢"幾慘的... 所以我想對"佢"再好d...令"佢"都對我好d... 今日聽"奶適"講佢上電腦堂要整襟章... 佢話想整我個樣落去呀>3<~ 但係佢得屋企到先有我d相... 所以整唔到了...但係唔驚啦!!我放上黎... 你就可以成日都睇到... 今日仲同celia傾電話..好開心呀>v< 小春...我又做左唔應該做既野... 令你受苦了...對不起呢.... 今日有心連心活動... 唔知又有邊個同我心連心呢? postti me︰2006-05-19 09:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||