|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 38 " 傷 心 ..." 2 0 0 6 年 5 月 2 0 日 今日係星期6...最後一堂既英文班... 呀芳冇番到...得我一個人...好悶... 但係佢係到既可能會同佢鬧交...唉...算... 都估唔到佢份人係咁既...等我仲當佢係好朋友... 心淡...唸起都想喊...[[再一次被人愚弄]] 之後就去左釣魚...我差dd就釣到隻蟹嫁啦><" 跟住2點倒又要同呀芳一齊過m記... 得我同佢兩個人果陣...佢對我都唔差既... 但係有第二d人係到...佢就唔會咁對我啦... 之後到左4點幾就走左啦...番到屋企勁down... 唉...同呀臭都唔知點算...真係唔知佢有咩好嬲... 咁樣做fd都幾辛苦...一嬲就搵人幫拖... 我先唔要人幫...自己既事我會自己搞掂... postti me︰2006-05-20 08:59 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||