|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 48 " 又 係 大 話 ... " 唔知應該話好定唔好...我開始feel到病既痛苦... 之前好想病...但係依家又唔多想...(冇用的奶=rubbish) 今日lunch...比我知道左其實佢個心有第二個女仔... 是好還是壞呢?或者對大家都係好事... 我冇多問...因為我想扮咩都唔知... 咩都冇見過...但係我好嬲... 嬲自己咁蠢...又再一次比人厄了... 天下間第一號白痴...非我莫屬... 我一冷靜落黎就會喊... 所以只好等自己發洩下...踢跌左個垃圾桶... sor呀!呀臭...你一定覺得我好煩了... 隻手又...唉...一下就瘀左了...rubbish! 上堂個陣好痛...一想喊...就飲水... 不停咁飲...飲到好鬼急尿... 數學堂完左又去... 英文堂又超急...急到喊咁制呀>3< 之後佢都係比我去...thanks呀!Mr Wong... 放學了...好想一個人買酒飲... 但係呀芳...唉...同佢一齊..買唔到... 番到屋企...我問左佢... 電話個個女仔係邊個... 佢話唔識既... 唔識既又會放上桌面的嗎? 真係當我係大白痴... 我死都唔信... 佢始終都唔肯講真話... 佢話鐘意個個係我... 但係有我既相唔用,去用d唔識既女仔既相? 有咩可能呀...我同佢起左爭執...我哭了.... 但係佢唔知...掛線後... 我打左比蟲...同佢傾左唔係好耐... 但係好快就平復了...佢真係好... thanks呀!蟲蟲...以前安慰我既係你... 依家當我傷心既時候,..係我身邊既又係你... 真係唔知講咩好...只怕會過份依賴你.. postti me︰2006-06-07 08:30 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||