|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 43 " 下雨了...連天都哭了嗎?... " 今天又下雨了....就連"你"也為我的愚蠢落淚嗎? 就是因為愚蠢....所以我錯信了他嗎? 難道....相信他...只是個說服自己再愛下去的藉口? 好了....大話終究會被折穿.... 連唯一一個再愛下去的藉口也沒有了.... 怎樣?當你看到我這些話時... 你會認為我真的很愚蠢...是嗎? 覺得我真的十分可笑...是嗎? 會對我產生一絲絲的憐憫嗎? 還是終於感到內疚或歉意? 頭先番工個陣....好暈... 一入到廚房個陣....勁頭暈.... 可能因為個到好"焗"...再加上最近又唔多舒服... 我唸今日淋完雨...所以病左... 不過真係好辛苦...但係如果可以大病一場既話... 就算要我發燒燒壞腦 , 我都制!! 只係想病....咩都唔好唸... 可以失憶就最好啦...病死左都唔錯... postti me︰2006-06-02 09:59 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||