|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 42 " 終於 捱不住 倒下 了... " 2 0 0 6 年 6 月 1 日 今日係一個好好既開始.... 唔單止比我睇清楚佢係一個點既人.... 仲令我下定決心改過灑所有既壞習慣!! 知道自己又再次比佢厄既時候.... 好想喊...英文堂唸起...想喊...不停咁飲水.... 數學堂唸起...想喊...不停咁串英文考試默書既字.... 普通話堂就冇啦....因為有呀臭係身邊....不停咁笑.... 只係偶然唸起有D傷心....有D想喊....就扮訓覺.... 番到屋企...佢認佢自己真係有講大話.... 到個時....眼淚要忍住忍住....死都唔喊得住!! 收左線之後....喊到你死我活....喊到透唔到氣咁制.... 好辛苦...但係冇食藥...寧願病發死左去算啦.... 之後一路唸一路唸....好想界手....好想死... 唸唸下...唸起虫同渣渣...我就打左比渣渣... 因為驚虫番左工...點知渣渣又訓左... 好冇助...只好試一試call虫... 點知佢番7點...之後我就同佢傾左好耐... 同佢傾計...可以令心情好番好多....多謝你呀!虫..... postti me︰2006-06-01 08:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||