|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 36 " 心 x 2 一大一細..." 2 0 0 6 年 5 月 1 8 日 今日又係咁...照樣番學...照樣抄功課... 但係今日早會個陣我同呀臭仲有salon都比人捉裙... 我比miss簡係咁鬧...又話咩拍左拖之後就搞到成績差灑.. 又成日縮裙...(勁無奈)之後又話咩再有下次既就見兩方家長... 之後就上PE...再之後就maths...再之後就...唔記得啦... 最記得既係lunch發生既事...好感動呢... 從來都未見過一個咁有心思既男仔的... 多謝你呢...雖然你表演既魔術一開始就有破綻...(呵呵...笑死了^0^) 但係你都堅持要表演到底...抵讚呀真係... 最後真係赫到我唔知講咩好...^^"不過真係好難忘呢...thanks postti me︰2006-05-18 08:29 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||