|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 33 " 好 多 人 病 了 ... 但 我 會 為 你 們 祈 禱 " 2 0 0 6 年 5 月 1 5 日 今日小春病左...好擔心佢...琴日已經幫佢祈左禱嫁啦... 但係好似冇咩效咁...sor...幫唔到你... 不過我今晚都仲係會再次幫你祈禱嫁!! 希望你聽日冇事啦...>3<" 今日冇咩特別...不過由今日起可以玩模擬市民2啦!! 但係我都係覺得1好玩d... postti me︰2006-05-16 12:25 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||