|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 31 for my diary " 13/5分 手 紀 念 日: 半 年 零 五 日 " 2 0 0 6 年 5 月 1 3 日
今日朝早一落到去就見到佢...我番學既全程都冇同佢講過野.... 番到去我比番條鏈同介指比佢...我唸佢都明白我既意思... 今次係真真正正既分手...唔會再心軟...唔會再去唸d咩... 走左之後...同呀芳去開户口...之後再去m記交野... 同呀包,呀芳仲有靚靚子飲左好多酒(呀包冇飲)...之後又見到呀燕... 呀燕走左後又見到呀臭同salon仲有ling ling... 我地去m記..之後我喊左出黎...我地幾個女仔再去飲酒... (佢地話陪我...但只有我同ling ling飲)好傷心呢個陣.... 真係傻...喊黎做咩喎...唸下佢...佢係我喊個陣又做緊咩? 一d都唔值得為d咁既人喊呀!!第一次拍拖就同d咁既大話精一齊...慘慘慘慘 我下定決心...要做TB...如果唔係就上網搵男友...放棄自己>3< postti me︰2006-05-13 07:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||