|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 41 " 5月 的 最後 一天 ... " 今日係5月的最後一天.... 好似有本書係叫"五天的第一天"....(如果冇記錯的話) 講到書....好耐冇溫書啦....唔得!要努力d溫書先得! 我要加油呀!>3<呀奶....你一定得既.... 今日又番工....端午節都要人番工....真衰.... 人地要食"種"(唔記得左點寫)嫁嗎!!討厭.... 今日番工好悶....冇咩野做....咁更令我唸起d唔開心既野.... 慘慘....硬係覺得佢有野暪住我咁!!你答我....究竟有冇? postti me︰2006-05-31 08:54 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||