|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 30 for my diary " 大 頭 蝦 " 2 0 0 6 年 5 月 1 2 日
今日朝早有朱古力收!!正....不過我放學個陣同呀臭分左... 一人一半...點知佢食左小小就唔鐘意食...我覺得幾好味呀....?! pet今日比人捉出猫...唉...好擔心呢...不過最後都係比人扣左分....好可憐呀>3< 放左學我就同呀臭...而呀芳就同salon...分頭行事... 點知我又帶漏野...呀芳佢地又去唔切... 番到黎就係咁睇漫畫...點知好多大水蟻飛入黎.... 為左逃避佢地...我入左哥哥間房...因為攰啦...所以就訓左陣... postti me︰2006-05-12 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||