|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 47 " 又遲到了... " 今日同呀燕,小小仲有木魚一齊番呀>3< 但係遲到了...哈...好好玩... 愈來愈,愈來愈,愈來愈想同呀適一齊讀書啦!! 佢好好笑的!>3<一定同我地好玩得埋... 不過冇可能了...佢住咁遠... 今日同佢"口頭角力"...hehe 睇下邊個最先叫另一個.... 哈..."我仲有5分鐘就off了!!"(真的)>3< 我咁同佢講...最後當然係佢叫我先啦!! 嘰嘰...今日中文口試... 我既題目係:自殺... 哈!如願以償....正!! 個miss讚我講得好!!>3< yaya!! postti me︰2006-06-06 08:48 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||