|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 55 " 打 破 紀 錄 了 嗎 !! ... " 今日有特別節目...不過唔話係你知... 第一次同人一齊整lunch呢!!好好玩呀... 好有family 既 feel...仲好幸福呢... 之後一邊食一邊睇野...正爆!! 仲飲了酒唷!!好似話我飲左4罐... 慘慘...結果你都估到啦...就係...醉了... 不知到底發生了什麼事呢... 感覺上好像怪怪的... 是你被我打了..還是我被你欺負了? 由中午到現在(7:34p.m.)我還在暈呢... 但我這次算是打破紀錄了!!喝了4罐!! 奶好利害唷!!yaya!! 昨天很抱歉呢...我遲到了... 但我是有原因的...我也有去赴約... 但找不到你...還被蚊子叮了... 好癢呢!!不過也不及你等得那麼久... 對不起唷!!媽媽要我做點事才讓我下去... 真的好對不起唷>3<...我也很傷心... 讓你白等了...對不起唷!!!!!!! 我還在頭痛呢...酒醉何時醒? 頭暈得快要爆炸了>3<!! postti me︰2006-06-15 07:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||