|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 66 " 找 不 到 你 ... " 今日好熱呀...特別係下晝個陣... 又唔夠訓啦,,,好易中暑... 朝早見到家姐(拉叔)呀...咁就緊係一齊番學啦... 希望佢下年唔好走啦...我唔捨得佢...>3< 番到去有朱古力收...hehe..thanks呀!!虫虫... 之後有個好消息!!salon同ling ling可能入理科!! 好開心呀...可能有fd陪啦...唸下都開心死>3< 點知佢地最後都係決定左入文...>3< 我注定孤獨...自己一丁友...慘... 好似d天橋底既老伯伯...好悽涼哦... 好難想像下年我一個人點算...>3<係不敢想像先岩... 之後放左就去左食野...食完就去左試33...之後就見到虫虫... 你黎搵我...我好開心呢...不過有d意外... 一講到虫虫...又唸起渣渣...^^"以前同渣渣成日傾電話... 依家小左好多了...要多d搵佢先得!!希望佢唔會覺得我煩啦... p.s.小適適...thanks呀...今日同你債計好開心...^^~希望日日都係咁就好了 我唸我地有機會見既...如果你真係想既話... postti me︰2006-07-06 08:44 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||