|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 59 " 心 痛 極 了... 心 傷 透 了 ... " 今日我好唔舒服...但係要考試... 我唔可以衰比人地睇!所以我要加油... 但係病了...又冇推動力...又冇精神支柱... 我可以靠d咩?冇左妳...我仲可以依靠d咩? 之前冇e種感覺的...但係一冇左... 又會成日唸住...但係冇得耐...就會忘記... 妳會返黎我身邊嗎?直覺雖然同我講...你唔會... 但...我答唔到自己...我講唔出... 真相就擺在眼前...但我卻不願相信... 往後,,,傷得再重...也是咎由自取... 妳離開了..,第二次的分離...會有再相聚的機會嗎? 知道小炳原來冇比人抄到...好開心呀!! 如果唔係...又小左個人比我打... 多謝你呀!!呀mike...你安慰我... 仲氹我開心同帶左個好消息比我!! thanks呀!!小mike mike...(好古怪既名...) postti me︰2006-06-19 07:48 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||