|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 69 " 天 知道 你 是否 真的 愛我?... " 今日要番去攞成績表...琴晚冇訓過... 傾電話傾左6個鐘倒,,,到第二朝都冇訓... 不過e個係我既意思...真係好玩...第一次傾電話傾通霄... 你也累了嗎..?我看你好像很睏呢....sor...都係我任性... 不過真係好好玩!!成績差了些多...下年要努力呢... 之後我就番左屋企了...因為冇錢去玩... 慘慘...頭先比圖書館既野搞到我就死了... 唔知點好...八兩呀...再迫我就死比你睇...(講笑..hehe..) postti me︰2006-07-11 08:11 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||