|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 68 " 有 誰 曾 認真的 愛過 我 嗎 ? ... " 今日冇野做...訓到1點鐘先醒... 我又好唔舒服啦...連續兩晚既惡夢... 今日我仲月睇左"挪亞方舟"...好好睇... 不過其他人可能會覺得悶,,,下面有張亞拉臘山既相... 個到被發現係挪亞方舟停泊既地方... 但係已經被冰封...聖經上記載既野一一應驗... 尚未應驗既只有世界末日...但末日既先兆都一一應驗左... 呀適今日竟然叫我快d寫日記,,,佢話想知我最近發生左咩事... 估唔到佢都會想知我既事...而另一個佢就,... 呀適...sor...聽日唔可以早D online...因為要番學... 不過我都唔知番幾點... 心情篇: 連續兩晚既惡夢... 令我就快支持唔住..."[[ 難道沒了你真的活不下去? ]]... 但係遲早都要離開嫁啦...係時候要適應下... 如果夢入面既野係真既...我覺得生存對我黎講只會係一種折磨... 清醒既時候...思緒又唔能夠冷靜...就連係夢中...都唔可以比我休息下? postti me︰2006-07-10 08:02 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||