|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 74 " 愛 撒 嬌 的 小 狗 ... " 琴日好唔開心...所以喊左出黎(因為小說入面既男主角好慘)...呀樹你好可憐呀>3<; 但係如果換轉我係女主角,..我都唔知點簡好...唔簡呀杰...佢又慘... 唔簡呀樹又好似依家咁...一樣咁慘...但係呀樹真係好可憐呀>3< "無名字的你"...板主_我 誠意推介>3<!!超正呀><"離不開"都係呀... 兩個都贊人熱淚...好感動嫁!!但係"悽之翼"同"海不再藍"係最好睇嫁>3< 今日要去librany還書呀...搵左虫陪我...所以我早左起身... 12點就起左身啦...食完飯就坐低睇"天國的階梯"啦,,,... 誠俊好可憐呀>0<;靜書你點可以忘記佢嫁>3<...佢咁長情咁專一.... e d男仔大部分都已經死清光了...如果有個咁既男仔中2我...咁就好了... 今日同虫去左將中到打簿...得個$300幾...慘啦...e家用淨$100幾炸... 我地傾計個陣傾到...多數既女人都係鐘意鑽石水晶...但係我就冇興趣... 我同佢講...如果有個男人送個海或者係個湖泊比我向我求婚...我一定會即刻答應佢.... 講真嫁,,,真係會...真係好想有個屬於自己既湖或者海...唸下都開心到笑唔停.... 之後我地去左買野食...行去圖書館既途中,,,我地見到個婆婆係前面...佢拎住個雀籠... 有隻狗仔係後面...我地咁岩行到去隻狗仔到...個婆婆叫我地幫佢趕隻狗仔行前去佢到... 之後我地就一邊叫..一邊趕隻狗仔行...好可愛嫁佢^v^~好得意!! 我仲幫個婆婆拎住個雀籠...去到前面既草地...虫就將個雀籠掛係樹到... 同婆婆仲有狗仔講完bye bye之後,..我地就走左了...好開心呀!!幫到人真係好^^~ 今日超熱呀><"行到去圖書館已經成身汗了,,,慘慘... d書要比$36呀...都怪自己懶...算...反正我出左$$...$36姐,,,豪比佢!! 之後就去左美食廣場到休息... p.s. 多謝你條鏈...我好鐘意...thanks... 同琴日一樣....不留言者屎(死).... postti me︰2006-07-21 07:45 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||