|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 73 " 豬 豬 豬 豬 ... " 今日熱爆呢...借既書過左期好耐啦...但係仲係唔想去還... 天氣咁熱...冇心情出街...係屋企做豬好過.... Celia... miss you very much ... 個日去唔到>3< sorry ar!!!! 我好慘ar...成日比條虫虫蝦...>3<;... 聽日去圖書館還書先...6本書...本身16 號要還嫁啦... Mr.春成日都要番工呢...又收夜,,,一定好攰了...加油ar... 小適適番左大陸之後...我一定好悶了,,,小左個人陪我... 點虫虫...虫虫飛...好悶...今日都冇咩特別...唔寫了... p.s. 睇左唔留言者死!! postti me︰2006-07-20 04:49 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||