|
|
|
個板板轉左風格呢... 唔知大家覺得點呢... 如果可以既話... 請比d意見我啦,, 可以將話留係到... 又或者留係我個畫板到... thx... 板主推介: 晴晴的揭示板 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
N o . 72 " 賣 火 柴 的 女 仔 ... " 今日又要番m記la首先先恭喜板主呀奶>3< 由原本 1 week2日既工作天升至1 week3日既工作天... yaya >3< 不過唔知next week會唔會跌番得2日呢.... 今日起身照鏡...點知...比d暗瘡赫親...哥哥就話:咦?呀妹你青春左喎!(幻想對白) 平時好小爆瘡嫁嗎...今日竟然一爆就爆3粒ar...變態的 >0< 本身唸住去library的...不過換完3又覺得好hot... 就坐低睇天國的階梯...好好睇呀 >3< 好可憐呢,,, 之後用左陣電腦...就番工了...行到半路..突然想換3... 早知唔好帶3...直接著住番...又蠢左了... 今日番左陣工就食野啦...同海明一齊食...佢好搞笑... 之後出到去..問佢地有咩要做...candy...推左個籃比我...(成籃hellokitty) 叫我去sale比d客...不過好彩都賣得唔錯...佢地叫我 " 賣火柴的女孩 " 呀 >3<... 之後就番去收銀機果到...一直做到10點幾...佢地就叫我收工了... 11點個陣我就同connie仲有佢個fd一齊走...點知見到虫... 之後我地就分開行了...各自各番屋企... p.s. Sor呢...虫...我唔知你係到等我的...sor呀... postti me︰2006-07-19 03:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||