ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 2
累積人氣: 25208
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 7 日  星期六   晴天


今日終於到我做壽星女" (計HK時間) 分類: 未分類

 今日到我做壽星女喇 "

(計HK時間)

不過我而加係美國,時間唔一樣~所以今日冇慶祝 ~

今日可以話係學校既last day ~

因為上埋今日,下個星期就唔洗堂上 ~

下個星期又有舞會,旅行,行畢業禮~

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

今日早放 ~ 放12點 ~~

仲諗主契哥會整番好個msn啦

點知,佢都冇上線....

咁我就睇戲, 玩電腦 ~

跟主就出左去飲野 ~

番到屋企 ~ 開始執屋 ~

執左3個鐘 ~勀死我 !!!

。。。。。。。。。。。。。。。

講件事俾大家聽  :

咁今日,上maths既時候 ~

座係我前面果個女仔同個肥仔傾計 ~

佢地一路傾,一路向主我大笑 ~

我都覺得奇怪 ~

跟主過左幾堂之後,

個女仔突然好大聲咁講,

"佢鍾意你"

唉.... 果時上緊堂 ~ 成班同學and老師都係到 ~

唉..... 果時勁(魚)囉

D人仲係到問, 你鍾唔鍾意佢 ?

唉..... 勁(魚)呀 !!!



2008 年 6 月 6 日  星期五   晴天


安心曬 ~ 分類: 未分類

 今日學校搞左一個活動 ~

係關於 "選擇邊間大學"   ^,^

emma 就諗住讀California Institute of the Arts

佢諗住讀Arts ~

我諗左成日 ~ 選擇讀[心理學]

因為我鍾意{心理學}

^,^  -  *,*  -  +,+  -  ~,~ 

放左學, 就好快咁番左屋企 ~

一心諗主契哥會上線 ~

點知,佢冇上線 !

所以,我就打電話比佢 ~!~

佢聽左我電話 ~ haha.....

原來佢msn有小小問題 ~ so就搵唔到我...

不過佢琴日send 左 E-mail 俾我 ~

我自己又睇唔到 ~ hehe"

契哥把聲, 真係好好聲~ 好溫柔

唔似得我呀哥咁~

粗聲粗氣同我講野 ! haha....

但係佢係公司到做緊野~~~

咁我就去回覆番契哥啦 ~ 但係到而家都未回覆番我....

=.="  ~~  /_\  ~~  -.-  ~~  @_@"  ~~  o_o

咁我見佢係公司做緊野, 番到屋企一定好勀 ~

應該都唔會on msn ~ so 我去左訓午覺

Z zz zzz......"_"

訓得好舒服......

起左身之後, 就去左煮飯......

食完之後 ~ 呀媽番黎 ~

咁我又好想去街 ~ 咁我同媽咪講 ~

我想去超市 ~ 咁我地就去左168 ~

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

番到屋企之後 - 我就同哥哥打架.....

今次,係我聊佢打架 ~haha....

不過都好好玩 ~ 哥哥點玩都唔嬲 ~

而且成日都笑 ~ 佢都搞到我笑  

打完架之後 ~ 我就玩電腦lu.....

LovE "  _  LovE "  _  LovE "  _ LovE "  _ LovE "

番埋下個星期學 ~ 就要去High School 喇 ~

真係有小小唔捨得 "

話曬 ~ 我係喱間學校到畢業 "

我下個星期2 , 就去*迪士尼* 喇 !

媽咪只係俾10蚊我..... 我諗自己要40蚊....

因為我地要食野, 買禮物 !

我一定要買"唐老鴨公仔" ~ haha,買自己 !

星期四就行畢業典禮 ~

好期待哇



2008 年 6 月 5 日  星期四   晴天


現在既心情 - 真係好想喊 分類: 未分類

 我而加真係好想喊 ~

點解屋企咁多問題發生 ?

點解d僵局只係得呀媽同我解決 ?

點解呀哥永遠都唔幫手 ?

佢冇資格做我呀哥 ! 只係識得食,玩同訓 !

我真係開始討厭佢 ! 佢都冇為個家付出責任 !

我都開始唔想理 ~.~

  



毫無心情 - 極度低落 分類: 未分類

 =.="

@_@

好冇心情

等左契哥兩日,佢都冇上線....

佢係咪發生左D咩事 ?

#.#

*_*

屋企發生事/.\

唉......好煩呀 !_!

 



2008 年 6 月 3 日  星期二   晴天


環球片場大火 - 可惜...... 分類: 未分類

 琴晚,睇新聞既時候 ~

睇到話 "環球片場大火" ~ 我當時覺得好可惜 !!

上次我去到, 因為已經係下午,

so我地都冇入去~只係_係出面,行下d店鋪

都冇入到去睇.......

 ∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

到左11點幾,我見到契哥上線(其實我係等緊佢)

咁我就同佢傾 ~ 我同佢傾得好開心^,^ haha.....

傾左一陣,呀媽要用電腦,so都冇傾......

跟主就同呀哥一齊睇電視 =.="

睇睇下 ~ 發現屋企出面火燭 ~

係我屋企對面......火燭果到,就係BB死果到 ~ 

我見到有消防員係到整熄D火 ~

跟主就走左lu.....咁我就訓lu......

琴晚,我已經估左今晚我唔會俾鬼壓,

會係我呀哥壓 ~ 點知, 真係俾我估中 ~

琴晚呀哥俾鬼壓左3次 !

我諗,今晚應該唔會俾鬼壓 ~

 l ∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼l

今招起身,好想唔番學~

但係呀媽又唔俾......

上堂既時候,係咁想訓...... 最後都冇訓到

放左學之後,番左屋企....

訓午覺  Zzzz ......."

訓醒左就煮飯......

食完之後,就玩電腦.......

仲有兩個鐘頭,契哥就會上線,

等唔等佢好呢 ?