I want to cry !
今日,真係好唔開心 ~ 而且又有想死既衝動 !
P.E既時候 ,俾呀Sir罰 ~搞到我地要跑步 ~
今日天氣咁熱 , 太陽又曬 ~ 仲要我地跑步 ~
上完P.E ~ 都冇咩事發生 ~
只係Daivd Li 同 Daivd Wong 佢地兩個成日黎搵我之外都冇咩事~
Daivd Wong 成日都用啲喊濕既眼光望主我~仲要佢係座係我前面 !
好彩,今日佢摸唔到我 !
而Daivd Li 佢就係咁問我做完功課未 ? 係咁問我野 !
我已經拒絕左佢~ 仲要煩主我 ! (兩個都咁煩)
到左食飯~笑死我 ! daivd Li 話BETTY好似"長江7號" 入面果隻公仔 !
果時真係好想笑 ! 所以我冇出到聲~忍笑行動 !
放左學~ 就番左屋企 ! 玩電腦 ~
契哥冇上線 ! 只好自己做自己野 !
我睇左兩套戲 ~ 第一套係鬼片 ~第二套係 "買兇拍人"
睇完就訓左覺~ 訓醒左,又玩電腦~
可惜 ,我都係唔見契哥上線 ~ 依加已經係香港既兩點 ,佢仲未上線 !
可能佢今日有野做啦 ~ 又或者係我迫得佢太緊啦 ~
我成日都想,我係唔係應該離開佢 ~咁樣,佢係唔係會冇咁辛苦呢 ?
喱排,我屋企同自己發生左好多事情 ! 次次我都係搵契哥同我傾計
我已經同佢講左好多喇 ! 我想佢都開始覺得我好煩 !
我想應該唔好再煩佢喇 ~ 離開佢係唔係會好D ?
但係我知道自己仲係好愛佢~ 自己都唔敢離開佢~
我應該點做呀 ? 一死了知 ~ 會唔會好D ? 死左,係唔係對佢死左條心 ?
佢又唔會再想起我..... 喱個係唔係好方法 ?
契哥 ,自從屋企發生左事之後,就係我既精神支柱~
果時~如果冇佢係到,可能我已經做左好多既傻事 !
不過,呀哥總有一日 ~都會有自己既家庭 !
我應該好好地學識自己獨立 ! 就算冇佢係到,我自己都可以生存 !
雖然,佢話照顧我一世 ! 但係當佢有自己既家庭既時候,我應該懂得自動離場 !
我真係好驚,到左果日,我唔識得自動離埸!
契哥 : 我希望你可以原諒我既自私 !@! 我真係好愛你 ~ 但係我真唔知點做好 !
係唔係一死了知,會好過D ? 定係要自己想主 ~ 你永遠都係既好哥哥 ?
你做我既哥哥,我已經好幸福 ~ 多謝你..... |