ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 2
累積人氣: 25229
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 26 日  星期六   晴天


多謝你呀 ! 分類: 未分類

 今日起身~同左契哥傾計.....

不過等左佢3個鐘,先應我 !

佢個衰豬 ~ 打機打咁耐 !

同佢傾完計之後~就去左同人慶祝生日 ~

今日玩得好開心 ~ 我地食完飯之後,

去左打高爾夫球 ~打完之後,去左睇戲 ~

我地睇 "成龍,同李連傑"做果套戲 !

我唔記得左叫咩名lu...不過都好好睇 @!@

唔知佢地拍戲果時,係唔係真係講英文呢?

睇完套戲,都12點幾喇 ~ 所以就番左屋企.....

今日過得真係開心 ~不過聽日就要做功課喇 ~

想起啲功課都多人驚 !!!

我仲有令一個blog ~ 大家多啲上去!

www.xanga.com/erica_9467

  



2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


I want to cry - Who can help me ? 分類: 未分類

 I want to cry !

今日,真係好唔開心 ~ 而且又有想死既衝動 !

P.E既時候 ,俾呀Sir罰 ~搞到我地要跑步 ~

今日天氣咁熱 , 太陽又曬 ~ 仲要我地跑步 ~

上完P.E ~ 都冇咩事發生 ~

只係Daivd Li 同 Daivd Wong 佢地兩個成日黎搵我之外都冇咩事~

Daivd Wong 成日都用啲喊濕既眼光望主我~仲要佢係座係我前面 !

好彩,今日佢摸唔到我 !

而Daivd Li 佢就係咁問我做完功課未 ? 係咁問我野 !

我已經拒絕左佢~ 仲要煩主我 !  (兩個都咁煩)

到左食飯~笑死我 ! daivd Li 話BETTY好似"長江7號" 入面果隻公仔 !

果時真係好想笑 ! 所以我冇出到聲~忍笑行動 !

放左學~ 就番左屋企 ! 玩電腦 ~

契哥冇上線 ! 只好自己做自己野 !

我睇左兩套戲 ~ 第一套係鬼片 ~第二套係 "買兇拍人"

睇完就訓左覺~ 訓醒左,又玩電腦~

可惜 ,我都係唔見契哥上線 ~ 依加已經係香港既兩點 ,佢仲未上線 !

可能佢今日有野做啦 ~ 又或者係我迫得佢太緊啦 ~

我成日都想,我係唔係應該離開佢 ~咁樣,佢係唔係會冇咁辛苦呢 ?

喱排,我屋企同自己發生左好多事情 ! 次次我都係搵契哥同我傾計

我已經同佢講左好多喇 ! 我想佢都開始覺得我好煩 !

我想應該唔好再煩佢喇 ~  離開佢係唔係會好D ?

但係我知道自己仲係好愛佢~ 自己都唔敢離開佢~

我應該點做呀 ? 一死了知 ~ 會唔會好D ? 死左,係唔係對佢死左條心 ?

佢又唔會再想起我..... 喱個係唔係好方法 ?

契哥 ,自從屋企發生左事之後,就係我既精神支柱~

果時~如果冇佢係到,可能我已經做左好多既傻事 !

不過,呀哥總有一日 ~都會有自己既家庭 !

我應該好好地學識自己獨立 ! 就算冇佢係到,我自己都可以生存 !

雖然,佢話照顧我一世 ! 但係當佢有自己既家庭既時候,我應該懂得自動離場 !

我真係好驚,到左果日,我唔識得自動離埸!

契哥 : 我希望你可以原諒我既自私 !@! 我真係好愛你 ~ 但係我真唔知點做好 !

    係唔係一死了知,會好過D ?  定係要自己想主 ~ 你永遠都係既好哥哥 ?

你做我既哥哥,我已經好幸福 ~ 多謝你.....



2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


I'm sick " 疲倦 分類: 未分類

今日要考試 ~ 不過我有好多都唔識"

考完之後 ~ 我就做功課 ! 到左去圖書館既時候 ~

我俾xin搶左我份功課 ~ 跟主我就追佢啦 ~點知,佢去左老師身邊 ~

呵呵 ~ 佢俾老師罵喎..... 罵完佢之後 ,我就跟主佢~想主拎番份功課 ~

佢真係衰 ! 佢走左去廁所 ~ 搞到我拎唔番份功課 ~

跟主,就去左食飯..... 食完飯,去左禮堂~聽人地講野 ~

真係悶死" 我見到有好多人都好似就黎訓咁~

果時,我真係好想訓~但係校長成日都望主我~ 搞到我想訓都訓唔到 !

跟主反番去課室,我問番xin拎反我份功課~ 跟主就好快咁走左~

因為約左人去打針 ! 楂左30分鐘車程~就到左lu....

我打針好快~ 5分鐘都唔洗,我就走左lu....

打完針之後~ 就接左媽咪一齊去食野~

今日去左食日本野 ~ 不過果間日本野,冇"味千" 咁好食 ~

食完之後 ,媽咪買左杯珍珠奶茶俾我 "

唉...我仲以為打完今次針,就唔洗再去打啦~點知,6月仲要去多次~

我打曬"TB''針 (防子宮脛癌針)~ 唉..... 又要去打針......

食完野~uncle就車番我反屋企.....

我番到屋企,已經覺得唔舒服~ 一定係果枝TB針 ~搞到發燒,頭暈 ~

跟主,我就做功課 ~ 做做下,契哥叫我喎..... 咁我就同佢傾計.....

傾左一陣~愈來愈唔舒服~但係又唔知食咩藥好~所以就問下契哥食咩藥好~

雖然係唔舒服~但係都要做功課~ 咁我做做下~原來做左3個鐘.....

我終於做完喇 ! 唔知今日拎到幾多分呢 ?

就係喱份功課,做左3個鐘....

 



2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


累死的一天" 分類: 未分類

 今日番學,勀死我喇 ~

琴日冇番學,掂到今日要補做功課 "

maths鬼死咁多功課 ~ 做左我兩個鐘先做完~

跟主老師話要做歷史人物 ~ 唉...... 又要做  =.="

到左食飯,我同XIN吵架~ 不過我地有小小奇怪~我地係笑主黎吵架~

都唔知點解 - 佢平時都好鍾意同我吵架 ~

從我上次MSN叫 "笨豬 " 之後 - 佢就叫我豬 ~

但係上次QUIZ 大家都平分 ~ 佢仲要叫我豬 "

好,.... 咁我就叫番佢" 豬頭餠 " - 笑死我呀 - 佢竟然話要轉名 ~

我死都唔轉.... 呵 " 而且佢仲要叫我幫佢做功課 ~

算la..... 我幫你做 - 話曬大家都係 "黃種人" ~

跟主番到屋企 , 同左呀哥傾左一陣計 ~ 就去左做功課 "

我做果份 [歷史人物] 功課 ,做左兩個鐘.......

做到我筋疲力盡 " 做完之後 ,就去左煮飯......

當我食飯既時候 ,發生左一件趣事 "

住係我旁邊果個女仔~ 竟然叫我表弟出去玩~

我表弟又唔開門俾佢~ 個女仔就敲左好多次門 ~

跟主呀哥開左門俾個女仔入黎......

都唔知我表弟驚咩 ~ 咁都唔出去~

之後,我表弟仲走左佬 ~唉..... 正一縮頭烏龜 "

跟主就去左洗碗..... 玩電腦 ~

呀哥約左我,佢起身就同我傾計.....

點知真係同我傾計..... 依加我仲同佢傾 ~

呀哥對我真係好 ~ 咩事都為我想 "

而且佢都花左好多時間係我身上 "

我真係好想幫佢做番d野~ 但係成日都係我發生問題~

要佢安慰我 ~ 我都未安慰過佢 =.="

佢真係可以稱得上為 [廿4考呀哥] - 多謝你呀 "

  



2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


HappY DaY " 分類: 未分類

今日冇番到學,因為星期六,日都冇咩點訓,....

搞到今日好眼訓,所以就唔番.....

咁我起左身,就玩左一陣電腦~ 睇下有冇人上線~

點知一個都冇~ 咁我就訓番覺~

訓左半粒鐘,就起左身~玩電腦~

我終於見到呀哥上線~ 咁我就同佢傾計.....

傾傾下,我就打電話俾佢~

佢講野講得好快~我都聽唔清楚~

跟主,佢眼訓,所以冇同佢傾.....

到左夜晚~ 有人敲門~我舅父去左開門~

原來係"at&t" d人黎左~ 我呀哥同我表弟,正一係縮頭烏龜~

見到有外國人,就唔出黎~

要我一個人應付~ 算....等我同佢傾~

原來係要搵我呀媽.... 但係我呀媽又唔係到~ 咁我就同佢講~呀媽唔係到~

同佢講完之後,佢就搵我傾計.... 同佢傾左15分鐘~

呀哥同我講~ 點解咁奇怪既... 同你傾咁耐?

我話人地熱情姐..... 跟主我想一想~

原來我冇著低衫.....

唉..... 都唔知果個人贂唔睇到~

跟主我就玩電腦~

  

今日畫既.... 想主送俾uncle kim......同呀星 " haha.....