ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 9
累積人氣: 25215
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


13-3-2008 分類: 未分類

今日番學,都OK \_/

今日考完SCIENCE, 好好彩,錯左5題

不過MATHS就唔係幾好.....

琴日夜晚,VINCY個呀哥話請我食飯,

咁佢今日問我去唔去 ? 我就話唔去><

話曬係新公司到做,第一份人工,

一定要請好多人食飯,

咁我就叫佢儲起D錢.....

到左11點幾, XIN同我傾計

我都係唔明佢講咩,

佢果D字,我都唔識

我想我要努力學普通話先得!



2008 年 3 月 12 日  星期三   晴天


今日俾人鬧, 仲要好大聲~!~ 分類: 未分類

今日考左試,係考中文,唔知有幾多分

跟主就上堂, 今日真係悶~!~

到左放學,俾我班主任罵,

真係好嬲呀~!~

/#\*/#\

放左學,就上網,做功課,

我做一樣功課,做左4個鍾~!~

到依加都係做錯,真係煩

跟主就同人傾計,

xin突然叫我,

又話"大為"(人名)好鍾意我

我就一句答佢(我唔鍾意佢)

跟主就係咁係到串我,我就話番佢~!~

跟主,我呀媽幫我收甲,

我發曬脾氣,佢搽到我d手指好似"奧運"咁

咁多種顏色~哈哈~

 



我開始愛上"cream"_(樂隊) 分類: 未分類

今日做左個_*黑妹*_

係咁俾老師鬧,好想D放學 >< 

今日放左學,係咁係到上網

我就睇到Cream佢地既MV

其中有一個唱歌真係好好聽,(仲好過好多名星)

咁睇,睇到11點幾,

依加準備訓覺



2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天


裝修左個BLOG _ 分類: 未分類

今日花左好多時間黎裝修喱個BLOG,

希望咁多位鍾意啦 ~_~

其實今日我係咁想喱個問題,係到分享一下 :

咁多位朋友,你地一定有朋友,(係唔係先?)

但係_係你咁多位朋友之中,有冇一位,真係出自真心黎幫你呢?

好容易就知道"佢"係唔係出自真心幫你  _>

當你唔開心既時候,你會搵佢傾計,

而佢又會好俾心機聽你講既心聲

佢會想好多方法,幫你解決問題

你同佢傾完,你個心係感覺到溫暖,受到保護(果種感覺每個人唔同,只是本人的感覺)

 >完<

你地自己問下自己,你身邊有幾多位好似以上有咁既條件既朋友呢?

本人係前日已經搵到對我真心的朋友"佢地就係*呀恩*_同#呀輝#"

我真係好多謝佢地,(希望你地都搵到啦)

*"以上所打既字,係本人出自"內心"而打*"

唔係轉貼,請咁多位唔好偷左我D心血>謝謝<

我可能冇咩點寫中文,所以有好多字都唔記得曬 ~!~ 

又用左好多"書面語"_  希望咁多位唔好介意>>

講番今日先>

今日有Science Quize,好好彩錯左5題

都好叻,我都冇搵,仲係英文喎~!~

聽日又有Science Test & Maths Test , 希望有好結果

放左學,我就番左屋企,跟主玩左兩個鍾電腦,

我呀媽同我親戚[叫Tain] _叫我去買褲(有得買褲,仲唔去咩)

點知都係冇一條靚,又冇買

跟主我呀媽同"Tain"話,去親戚屋企

唉....."我未做功課呀 ,仲唔大鑊?"

咁我就9點先番到屋企,做功課做到10點~!~

做maths都做死我,有一課我都冇學.....

攪到我要係咁睇主本書,睇下點做 >.<

>完<



2008 年 3 月 9 日  星期日   晴天


好辛苦 =.= 分類: 未分類

今日好辛苦,真係想死 !

等我講下發生左D咩事 _:_

琴日我同你玩MSN , 玩到點幾兩點(_凌晨_)

我玩完,就緊係訓覺 >.<

當我訓到3點幾既時候,突然有一件事發生

係我個人問題,唔關其他人事(所以佢地都唔知發生左事)

大家唔好以為我黎_"M"_ ,係其他既問題

跟主,我忍左30分鐘,都唔得 ~!~

我要搵人幫我,所以我就開電腦,

搵"呀輝"幫我

(呀恩,其實我想搵你,但係呀輝先幫到我)

因為呀輝見過我某D野,所以我要搵佢幫忙~!~

雖然佢只係幫左我小小,

都好過冇----

跟主,我就食自己,忍左4個鍾

我計左一計,我訓左4個鍾,就起左身 !

我起身既時候,全身都好似俾人打

真係好辛苦!!!

琴日強忍左幾個鍾之中,係我係一生之中最辛苦既事

果陣時,只係想有一個人係我身邊幫我

可惜係冇,真係好想喊--__--

我強忍既野,係關於D咩,我唔可以係到講

總知,我好多謝"呀輝"同"呀恩"

我只想同你地講"真係好多謝你地,你地永遠係我好朋友"