而加既我 - 已經唔同之前喇 "
以前有佢同我日日傾計 ~ 到左而加呢 ?
只係自己一個 ~ 自問自己有冇 "知心好友" ?
真係冇 ~ 想搵一個人同我傾心事都冇 ~
個個唔係拍拖就係出街 ~ 都冇時間啦~
咁又係 , 時間係佢地既 ~ 我都唔可以煩主佢地.....
而且我都冇權叫佢地同我傾計 ~
而加 , 連契哥都唔得閒喇 ~
最後一個同我傾計既人都冇喇~ 只好自己同自己作出最壞既打算 "
(失去左契哥囉..... 自己大喊一場咪會冇事囉....)
而加,只好自己靠自己 ! 唔好再煩到任何既每一位
如果我之前煩過你既 ~ 真係唔好意思 "]] 我以後都唔會煩主你地......
我真係好想自己失憶 ~ 忘記哂所有既事 "
大家相信世界上有冇鬼 ? 我一向都相信 !
係喱幾日 ~ 好似有鬼係我身邊 !
星期5夜晚既時候 ,我去訓覺啦 ~
點知,我俾鬼(擇) ~ 佢(擇)左我3次 ,跟主就走左lu.....
到左星期六夜晚 ~ 因為我太驚, 所以就冇訓到 ~ 就玩電腦,玩天光 "
到左琴晚 " 係我人生中都驚既一次 "
隻鬼(擇)左我6次 ~ 頭4次(擇)我既時候 ,同平時一樣 ~
都係郁都郁唔到.....
到左最係果兩次 ~ 我係見到黑色一片 , 聽到一把男人(呀同霞)既聲
佢係一口氣咁叫....呀...........霞...........兩個音都差唔多 "
佢(擇)完我之後 ,我就好驚~ 走左去呀媽到,同佢一齊訓 "
我同番呀媽講 ~ 佢話咁多人驚 ? 因為呀媽一時時都會俾鬼(擇)
而且我一晚入面 , (擇)左6次 ~ 咁先多人驚 ~
就係咁,...... 搞到我冇覺好訓.....
唉...... 其實我覺得自己係一個好心急既人 "]]
而加學緊放鬆..... 真係有小小困難 "
我係咁諗 ~ 契哥一,兩日都冇咩同我傾計 ~
係咪有野煩緊呢 ? 或者唔想同我傾計呢 ?
諗左好多好多...... 有好有壞.......
其實我諗咁多黎做咩呢 ? 可能佢只係唔想同我傾計姐......
不如,唔好煩佢 ~ 可能過一排,佢會搵番我呢 ?
經過喱幾日 ~ 我好想自殺 " 但係有人問我係咪自殺,
但係自己好快咁答左佢 "唔係"
幾日黎 ~ 都俾鬼搞 ~ 係咪暗示俾我知~
我就黎夠鐘離開喱個世界呢 ? 我唔應該再生存係喱個地方 ?
如果係 ~ 我都冇感覺..... 我真係好疲倦 "
最好就 , 唔洗令家人傷心咁離開就最好 "
TO : xx
你對我既承諾 ,仲會唔會實行 ?
我真係唔想失去你 !
或者你真係唔得閒啦.....如果我諗多左 ~ 就唔好意思.....
|