ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 7
累積人氣: 25213
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 16 日  星期五   晴天


討厭 !!! 分類: 未分類

 係喱一秒鐘開始 ! 我唔會再相信任何人 !

除左ivan 同小伙子之外 ! !!

你 !令到我好討厭 !@!



知心好友 " 你們有嗎 ? 分類: 未分類

 今日係星期四 ~ haha....又早放 "

本身諗主去買生日卡既 ~ 不過見今日早放~

而且契哥應該會on msn ~ 咁就番左屋企lu.....

番到去,就玩電腦 ~ 契哥有上線 "

可惜 ~ 佢又係玩電腦  ..... 真係討厭 !

你隻又肥 ,又底錫既豬 ~ 竟然走去打機 !!!

好啦~ 佢話勀 , 就冇同佢傾lu.......真係唔底 ~ 咁又放左佢一馬 !

跟主 ~ 就睇戲...... 睇睇下 ~ 就同左小伙子上線 "

咁就同佢傾....傾到夜晚 ~  小伙子,多謝你陪我傾計呀 "

上次撞鬼又係你幫我 ~ haha.... thank you "

跟主 ~ 就傻下傻下咁過左成日 ~ ivan俾你講中喇~ 我真係傻左 ~

到左10點幾 ~ 就同左xin傾計.....

傾計內容 ~ 真係令到我好嬲 !!

  

慘喇 ~ 契哥" 我開始掛主你呀 !@!



2008 年 5 月 15 日  星期四   晴天


Post 下相先 " 分類: 未分類

 今日冇番到學..... 因為太眼訓喇 "

所以同呀媽講唔番學~haha.....開始壞喇 "]]

咁我起身就玩電腦 ~ 唉...... 呀媽係咁話我 ! 又唔番學, 又浪費左一日時間 !

真係有小小煩 "  ~ 咁佢9點幾 , 就番左學lu.....我就玩電腦 "

同左ivan傾計 ~ 你個傻佬" 記主請我食咕嚕肉呀 " haha.....

同佢傾完之後 ~ 契哥竟然上左線 " 真係開心曬 ~

雖然同佢傾計既時間小 " 但係已經足夠 !_!

同佢傾完次後 ~ 我就係咁睇戲 !

我今日睇左3套戲 ~ haha.....

睇完之後 ,又去左訓覺 Zzzz....... 真係似隻豬 "

訓到5點半 ~ 咁我就哪哪聲去煮飯啦 "

頂 " 我已經去左拎曬啲餸出黎啦 ! 佢就衝去洗碗 ~

佢洗左成15分鐘呀 ! 大佬, 你係咪慢動作洗碗呀 ?

我唔去煮野食既時候 ,你唔去洗 ?

唉.....果時真係好嬲 ~ 但係都冇辦法 ~

唯有唔聲出,等佢慢慢洗 "

今日悶過頭 ~ 影左啲之前影既貼紙相 ~ post俾大家睇 :

頭先睇番啲相 ~ 喱張係係香港同呀恩影 "

真係好掛主同佢一齊玩既日子 ~ 我地玩得幾開心 !!! "呀恩:好掛主你呀!@! "

有小小睇唔清楚~so 放大啲 "

喱張係我地最後一次影既相 "  果日,我地真係玩得好開心 !

我係america第一次影貼紙相 ~ haha.....肥左好多哇 !

喱張係第二次喇 " 仲多左Yiyi係到 ~ 就係佢,教我普通話同上海話 "

第三次影的 " 今次又多左一個 ~ 就係可愛既Emma "

Emma it is so pertty ! 佢都有份教我普通話" haha...... 



2008 年 5 月 13 日  星期二   晴天


收了第二份生日禮物 " 分類: 未分類

 今日 ,開心左好多 ~

因為我要一路等契哥 , 一路開心咁番學~

今日上P.E 堂 ,玩曲棍球,都幾好玩.....

不過就有啲勀 ~

放學之後 ,就番左屋企 ~ 睇下契哥有冇上線~

點知,契哥都係冇上線......

好啦... 又要自己玩.....

玩..... 玩到夜晚 , 呀媽去左收信 ~

姑姑寄左信黎 ~ 入面有3封信 ~

我有一封 ~ haha.....原來係生日卡 "

佢仲俾左200蚊我 (美金) _ 真係開心 "

如果契哥都有上線就好喇 ~ 咁樣,我就開心到爆呀 !

生日卡 "

內容

  



自己一個 - 真的很辛苦 " 鬱悶 分類: 未分類

 而加既我 - 已經唔同之前喇 "

以前有佢同我日日傾計 ~ 到左而加呢 ?

只係自己一個 ~ 自問自己有冇 "知心好友" ?

真係冇 ~ 想搵一個人同我傾心事都冇 ~

個個唔係拍拖就係出街 ~ 都冇時間啦~

咁又係 , 時間係佢地既 ~ 我都唔可以煩主佢地.....

而且我都冇權叫佢地同我傾計 ~

而加 , 連契哥都唔得閒喇 ~

最後一個同我傾計既人都冇喇~ 只好自己同自己作出最壞既打算 "

(失去左契哥囉..... 自己大喊一場咪會冇事囉....)

而加,只好自己靠自己 ! 唔好再煩到任何既每一位

如果我之前煩過你既 ~ 真係唔好意思 "]] 我以後都唔會煩主你地......

我真係好想自己失憶 ~ 忘記哂所有既事 "

大家相信世界上有冇鬼 ? 我一向都相信 !

係喱幾日 ~ 好似有鬼係我身邊 !

星期5夜晚既時候 ,我去訓覺啦 ~

點知,我俾鬼(擇) ~ 佢(擇)左我3次 ,跟主就走左lu.....

到左星期六夜晚 ~ 因為我太驚, 所以就冇訓到 ~ 就玩電腦,玩天光 "

到左琴晚 " 係我人生中都驚既一次 "

隻鬼(擇)左我6次 ~ 頭4次(擇)我既時候 ,同平時一樣 ~

都係郁都郁唔到.....

到左最係果兩次 ~ 我係見到黑色一片 , 聽到一把男人(呀同霞)既聲

佢係一口氣咁叫....呀...........霞...........兩個音都差唔多 "

佢(擇)完我之後 ,我就好驚~ 走左去呀媽到,同佢一齊訓 "

我同番呀媽講 ~ 佢話咁多人驚 ? 因為呀媽一時時都會俾鬼(擇)

而且我一晚入面 , (擇)左6次 ~ 咁先多人驚 ~

就係咁,...... 搞到我冇覺好訓.....

唉...... 其實我覺得自己係一個好心急既人 "]]

而加學緊放鬆..... 真係有小小困難 "

我係咁諗 ~ 契哥一,兩日都冇咩同我傾計 ~

係咪有野煩緊呢 ? 或者唔想同我傾計呢 ?

諗左好多好多...... 有好有壞.......

其實我諗咁多黎做咩呢 ? 可能佢只係唔想同我傾計姐......

不如,唔好煩佢 ~ 可能過一排,佢會搵番我呢 ?

經過喱幾日 ~ 我好想自殺 " 但係有人問我係咪自殺,

但係自己好快咁答左佢 "唔係"

幾日黎 ~ 都俾鬼搞 ~ 係咪暗示俾我知~

我就黎夠鐘離開喱個世界呢 ? 我唔應該再生存係喱個地方 ?

如果係 ~ 我都冇感覺..... 我真係好疲倦 "

最好就 , 唔洗令家人傷心咁離開就最好 "

TO : xx

   你對我既承諾 ,仲會唔會實行 ?

  我真係唔想失去你 !

  

                 或者你真係唔得閒啦.....如果我諗多左 ~ 就唔好意思.....