ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 3
累積人氣: 25224
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 12 日  星期一   晴天


很多說話想跟你講 - 但我不知怎樣向你講 " 分類: 未分類

 琴日我等某一個人 , 等到天光 "

可惜 , 到左天光 ~ 佢都冇出現 ~

好彩 , 係discuss到識左個朋友 ~ 有佢同我一齊傾計,都冇咁悶 "

我本身3點幾就訓 , 但係我一訓落牀既時候 , 我就好驚~

因為我前晚俾鬼(擇) ~ 而且今次,仲恐怖過上次俾鬼(擇) ~

所以,我又開反電腦 , 想主等呀哥上線,可以同佢傾計啦 ~

點知,佢都係冇上線 " 好彩[小伙子]仲係到,可以陪我傾計.....

小伙子真係好人 , 知道我驚 ~ 就搵笑片俾我睇......

但係, 我都冇見到果個人上線 " 真係好嬲 !@!

我5點幾先訓....(開始天光)  訓到8點幾就起左身 ~

因為天太光 " 都訓唔到, 咁又去玩電腦......

我玩.....玩到12點幾 ~ 終於等到我想同佢傾計果個人 ~

不過..... 我總覺得有小小失望......

可能係嬲佢係我需要佢既時候,佢就唔係到啦........ 

不過我真係好唔開心 ~ 我等左佢兩日 , 佢都只係問某啲問題~

而且唔係關於我...... 可能我太自私啦.....

我都開始學緊放鬆......

不過我點都唔會放棄你嫁 "因為我仲鍾意你 ~

一樣會咁錫你 "]]

唉..... 而且keep-fit....都有好小好小既成績出現....

都瘦左小小..... 

點解我會掛主你 ?  唔通你係心目中,又升左級 ?

同媽咪同級~定係高過媽咪 !

我真係好希望可以見到你 ~

  



2008 年 5 月 11 日  星期日   晴天


I want to cry " 分類: 未分類

 今日全日都唔見契哥上線 ~

唔知佢係咪有野做呢 >?< 真係好掛主佢 "

如果而加佢上線就好喇 "]]

到左下午,uncle同佢啲女一齊去睇車.....

睇左幾粒鐘....真係累......

  

契哥 , 我好掛主你呀 ! 你唔係到,真係冇心情 "



2008 年 5 月 9 日  星期五   晴天


想通了 _ 不會再欺騙自己 分類: 未分類

 今日唔知點解 , 好想早D打blog .....

好想講曬我依加既心情 "]]

係喱幾日入面 , 我腦海經常浮現一個問題 "

我同契哥既關係 , 自己係唔係仲未搞清楚呢 ?

答案係 : 仲未 !

自己想過好多次 - 契哥 , 唔係男朋友, 佢只係關心我既哥哥"

只係關心我,保護我既哥哥 ~ 而唔係我想像中咁

好啦 ~ 係時候應該要醒喇 ! 只好同自己講,佢永遠都係對你最好既契哥 "

唔係你心愛既人 "]]  - (但係佢都係我心愛既哥哥)

想通了 - 契哥永遠都係我契哥 !

但係我真係唔想見到佢 , 為左我開心 or 其他原因 ~浪費左好多時間 ~ 而唔夠精神 "

我都係離開你一段時間.... 可能對你都有幫助 !

我都唔想作出咁既決定 - 但係我真係唔想見到你一日比一日疲倦 "

依加既你 - 都係全心全意放係事業上啦 ~ 唔好浪費時間係我身上 "

你對我係點 - 我自己都感受到 =P  (多謝你 ! ) - [到適合既時候 , 我會搵你嫁]

請你原諒我 ! 你一定會話我傻  -

但係我覺得,我今次傻都傻得值 "

     對主  .......  希望你可以原諒我

                                              呀妹 .......



2008 年 5 月 7 日  星期三   晴天


真的有天堂嗎 ? 分類: 未分類

 今日個肚唔舒服 , 所以就冇番學 "

訓到8點幾就開始玩電腦......

到左12點幾 , 契哥就上左線......

上次同佢嘈完之後果一,兩日 ~ 佢都對我好好......

但係到左依加 , 佢又好似之前咁喇 ~

其實 ,可能唔係佢既錯 - 而係我既錯 ~

可能係我搵佢傾計太多, 令到佢冇曬私人空間 "

我自己太自私喇 ~都係離開一陣 ~ 等佢多番D私人空間 ~

  XX :請你原諒我咁自私 - 令到你咁辛苦 "

  

Popeye好對唔主呀  =.="

你死左已經有一年多喇 " 我真係好掛主你 ~

你哄過我既日子,我仲記得 ~ 可惜你咁快就死 "

我地都唔想你打針死嫁 ~ 但係我地見到你咁辛苦

我地都唔想你咁樣捱,我地先俾枝針你打 ~

你係我一生中,致愛既狗 "]]

  



2008 年 5 月 5 日  星期一   晴天


離開是對嗎 ?" 分類: 未分類

 今日上maths既時候 , 真係嬲死我喇 "

咁我上星期五有test, so 老師今日改好左 ~

就派番俾我地啦 ~ 點知,我係全班最高分 , 其他果d同學, 佢地考得好差~

咁老師就發曬脾氣啦 ~ 我都唔明 ,點解我都要座係到~俾佢罵呢 ?

放左學之後 ~ 就番左屋企,想主快d同契哥傾計啦 ~

點知佢冇上線 ~ 有小小失望 "]]

咁我就同左個frined傾計....... 傾到食飯 ~

到左夜晚,我見到契哥上線 ~就同佢傾計.....

跟主發生咩事,就唔知喇......