| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 2 日 星期三  |
"開心" aND "嬲"  |
分類: 未分類 |
呀嫲今日上左機lu.....
今日好早起身,起身既時候~我仲以為要番學~
7點幾起左身~9點出門口去左機場~
10點幾就同呀嫲,抱抱之後就同佢講左"8_8"
跟主就番左屋企~同人傾左一陣,就見到老公仔上線~
(琴日冇打blog,因為我去左偷食)
我偷食完之後,覺得後悔~所以同左老公仔講,我琴日偷食左~
好彩,老公仔冇嬲到~ 仲哄我 - (真係開心)
而且仲話左好多野俾我知~
跟主佢好勀,就去左訓覺~
跟主就同番琴日同我偷食果個人傾計(想主同佢講,唔同佢偷食)
但係佢口才太好,差小小又同左佢偷食~
我真係好彩~毛啦啦想起老公同我講既野~
(叫我唔好~haha)
跟主就冇同佢偷食~去左訓覺~
訓醒,又上網~又見到偷食果個男仔~
佢又開始用佢既口才哄我~我都有小小"心思思"
跟主,我頂唔主,話我唔得閒(其實我去左洗手間到沖涼~冷靜自己)
今次喱件事~令我知道
原來老公仔,已經控制左我成個人~
佢講咩,我做咩~
我都覺得,愈來愈愛佢~
我要好好珍惜佢!!~
From : Erica
|
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
| 香港既朋友 : 禺人節快樂!! |
分類: 未分類 |
咁多位~禺人節快樂呀~
今日一招,又俾人嘈醒~
係我呀嫲~ 佢叫我同佢地一齊去食野~
我話唔去(我仲未訓夠)~佢叫左我好多次~
不過答案一樣- "唔去 "-
跟主玩電腦~玩玩下,見到老公仔上線~
咁就同佢傾_傾_傾_
傾得好開心~
但係毛啦啦我親戚果兩個 "BB "_黎左我屋企~
起初,你呀妹黎先,佢都幾乖~
俾左奶奶佢飲,就訓著左~
佢訓著左,我就同老公仔傾計...HAHA
天呀~ 佢醒左,佢"家姐"就黎左呀~
好彩,果時同老公仔傾完~
果兩個BB,真係做死我喇~
又要煮野食,餵佢地食野,同佢地玩~
真係勀(累)到爆炸喇~我做左半日"賓妹"
我十足十係 "得成" 訓練出黎既賓妹~
跟主,我哥哥見到我好勃,所以都幫我~
果兩個BB就同我哥哥玩~
我哥哥真係慘~做左佢地既"玩具"
跟主就食飯~好彩,媽咪同呀嫲餵佢地食飯.....
10點幾,佢地就走左(因為呀媽幫BB個呀媽收甲)
佢地走左,我就想主訓,但係我呀媽想主做一樣野,所以攪到我唔訓~
呀媽話打去收音機個主持,同佢傾計(想主玩佢)_(因為禺人節)
我呀媽話 : 我想要一個好似你咁既男人,成熟,講野有味到 _ 等等.....
笑到我死死下...但係因為太多人,所以冇玩~
今日真係太勀喇~
不過今日同老公仔傾得好開心~點辛苦都唔怕∼ |
2008 年 3 月 29 日 星期六  |
" 沈悶_"  |
分類: 未分類 |
今日十分沈悶!
全日係屋企上網(我部電腦,充滿感情)
今日一招俾我舅母嘈醒左~唔知佢攪咩....
嘈到我訓唔到~ 好啦,佢走左-我呀媽就同我一齊訓...
唉....到我呀哥..佢出黎食早餐,又嘈醒左~
跟主連呀嫲都起左身~呀嫲係到煮野食~
天呀~ 我已經訓廳(廳長)~仲唔俾我訓覺,點解咁對我?
跟主冇辦法,要起身~就上網....
上左兩粒鐘,就見到老公仔上線~
咁我同佢傾左一陣計,uncle Kim就話開cam想見下呀嫲.....
果時都冇得選擇,唯有同老公仔分開下....
我開完cam,搵番老公仔~點知佢話好眼訓....
又冇傾....跟主就上左discuss到同人傾計~
我識左兩位朋友(我冇去偷食呀,只係普通朋友)
有一位,我地係同志,佢都係_係美國.....
傾..傾到夜晚10點幾~
都係悶.....算la...好過冇朋友陪~
今日我想通左一半既問題~如果我想通左,
再同大家講~
P.S : 老公我愛死你~ |
| "害怕" |
分類: 未分類 |
害怕的日子 -.-"
今日同老公仔傾左5分鐘,就冇傾~
因為佢唔夠訓 AND 我出左街~
所以都冇同佢傾計~
我今日真係好驚 -
可能佢平時好就我,成日傾計都傾唔停~
今日又冇咩點傾,攪到我有空虛既感覺~
我覺得有一種感覺,係好似身邊冇曬人,得自己一個~
今日出左街,去左"環球片場"
影左好多相~
跟主,我想想下, 我好驚
驚既原因係"老公仔" _ 我好驚我未見到佢真人,就同佢分左手~
到左夜晚,我同呀嫲講,我今年唔去英國,
因為我唔夠分,可能唔可以去到好既班,所以又轉左聖誕節番香港~
唔知聖誕節,有冇機票,如果冇就要等到2009年先番到~
咁樣,我仲驚~ 唔知老公仔等唔等到我.....
聽日可能都唔可以同老公仔傾計喇~
毛啦啦話去教堂~都唔知去到幾多點~
我想我唔應該驚老公仔會放棄我~我想我要相信佢~! |
2008 年 3 月 28 日 星期五  |
咁多位 :我放假喇 ~  |
分類: 未分類 |
今日係最後一日,
真係正,連放一個星期~
番到屋企 ,就開電腦,同老公仔傾計~
我真係慘~佢呀媽同佢傾計,攪到我冇得同佢傾~
跟主佢呀媽走左,佢自己又去睇人打機~佢應我真係慢~!~
終於有得同佢傾計~都傾左有大半個鐘~
時間好似過得愈來愈快 ~ 真係唔捨得~但係佢為左我,都訓小左幾個鐘~!~
我都唔可以咁自私既~咁就等佢訓覺覺豬囉~
我覺得佢唔同我之前果D朋友一樣,但特別細心,我都未見過佢發脾氣!~
跟主佢訓,我就睇電視,睇睇下,就同左Ivan傾計~
我都係鍾意同老公仔傾計多d,因為唔洗我想咩問題,想講就講(haha)
傾傾下~太累,訓左陣!
起左身就食飯~嘩....好多肉類呀~
見到都飽~ 好彩有兩碟菜! 如果唔係,都唔知點食
胃口唔同左lu....依加鍾意食菜多過肉~
跟主又玩電腦,同呀恩一齊傾~
我地傾左好多野~
我地真係Best FD _ 感情都冇變到!~ |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 41 | » |