ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 13
累積人氣: 25219
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


"開心" aND "嬲" 不安 分類: 未分類

 呀嫲今日上左機lu.....

今日好早起身,起身既時候~我仲以為要番學~

7點幾起左身~9點出門口去左機場~

10點幾就同呀嫲,抱抱之後就同佢講左"8_8"

跟主就番左屋企~同人傾左一陣,就見到老公仔上線~

(琴日冇打blog,因為我去左偷食)

我偷食完之後,覺得後悔~所以同左老公仔講,我琴日偷食左~

好彩,老公仔冇嬲到~ 仲哄我 - (真係開心)

而且仲話左好多野俾我知~

跟主佢好勀,就去左訓覺~

跟主就同番琴日同我偷食果個人傾計(想主同佢講,唔同佢偷食)

但係佢口才太好,差小小又同左佢偷食~

我真係好彩~毛啦啦想起老公同我講既野~

(叫我唔好~haha)

跟主就冇同佢偷食~去左訓覺~

訓醒,又上網~又見到偷食果個男仔~

佢又開始用佢既口才哄我~我都有小小"心思思"

跟主,我頂唔主,話我唔得閒(其實我去左洗手間到沖涼~冷靜自己)

今次喱件事~令我知道

原來老公仔,已經控制左我成個人~

佢講咩,我做咩~

我都覺得,愈來愈愛佢~

我要好好珍惜佢!!~

          From :    Erica



2008 年 3 月 31 日  星期一   晴天


香港既朋友 : 禺人節快樂!! 分類: 未分類

 咁多位~禺人節快樂呀~

今日一招,又俾人嘈醒~

係我呀嫲~ 佢叫我同佢地一齊去食野~

我話唔去(我仲未訓夠)~佢叫左我好多次~

不過答案一樣- "唔去 "-

跟主玩電腦~玩玩下,見到老公仔上線~

咁就同佢傾_傾_傾_

傾得好開心~

但係毛啦啦我親戚果兩個 "BB "_黎左我屋企~

起初,你呀妹黎先,佢都幾乖~

俾左奶奶佢飲,就訓著左~

佢訓著左,我就同老公仔傾計...HAHA

天呀~ 佢醒左,佢"家姐"就黎左呀~

好彩,果時同老公仔傾完~

果兩個BB,真係做死我喇~

又要煮野食,餵佢地食野,同佢地玩~

真係勀(累)到爆炸喇~我做左半日"賓妹"

我十足十係 "得成" 訓練出黎既賓妹~

跟主,我哥哥見到我好勃,所以都幫我~

果兩個BB就同我哥哥玩~

我哥哥真係慘~做左佢地既"玩具"

跟主就食飯~好彩,媽咪同呀嫲餵佢地食飯.....

10點幾,佢地就走左(因為呀媽幫BB個呀媽收甲)

佢地走左,我就想主訓,但係我呀媽想主做一樣野,所以攪到我唔訓~

呀媽話打去收音機個主持,同佢傾計(想主玩佢)_(因為禺人節)

我呀媽話 : 我想要一個好似你咁既男人,成熟,講野有味到 _ 等等.....

笑到我死死下...但係因為太多人,所以冇玩~

今日真係太勀喇~

不過今日同老公仔傾得好開心~點辛苦都唔怕∼



2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


" 沈悶_" 鬱悶 分類: 未分類

 今日十分沈悶!

全日係屋企上網(我部電腦,充滿感情)

今日一招俾我舅母嘈醒左~唔知佢攪咩....

嘈到我訓唔到~ 好啦,佢走左-我呀媽就同我一齊訓...

唉....到我呀哥..佢出黎食早餐,又嘈醒左~

跟主連呀嫲都起左身~呀嫲係到煮野食~

天呀~ 我已經訓廳(廳長)~仲唔俾我訓覺,點解咁對我?

跟主冇辦法,要起身~就上網....

上左兩粒鐘,就見到老公仔上線~

咁我同佢傾左一陣計,uncle Kim就話開cam想見下呀嫲.....

果時都冇得選擇,唯有同老公仔分開下....

我開完cam,搵番老公仔~點知佢話好眼訓....

又冇傾....跟主就上左discuss到同人傾計~

我識左兩位朋友(我冇去偷食呀,只係普通朋友)

有一位,我地係同志,佢都係_係美國.....

傾..傾到夜晚10點幾~

都係悶.....算la...好過冇朋友陪~

今日我想通左一半既問題~如果我想通左,

再同大家講~

P.S : 老公我愛死你~



  "害怕"  分類: 未分類

 害怕的日子 -.-"

今日同老公仔傾左5分鐘,就冇傾~

因為佢唔夠訓 AND 我出左街~

所以都冇同佢傾計~

我今日真係好驚 -

可能佢平時好就我,成日傾計都傾唔停~

今日又冇咩點傾,攪到我有空虛既感覺~

我覺得有一種感覺,係好似身邊冇曬人,得自己一個~

今日出左街,去左"環球片場"

影左好多相~

跟主,我想想下, 我好驚

驚既原因係"老公仔" _ 我好驚我未見到佢真人,就同佢分左手~

到左夜晚,我同呀嫲講,我今年唔去英國,

因為我唔夠分,可能唔可以去到好既班,所以又轉左聖誕節番香港~

唔知聖誕節,有冇機票,如果冇就要等到2009年先番到~

咁樣,我仲驚~ 唔知老公仔等唔等到我.....

聽日可能都唔可以同老公仔傾計喇~

毛啦啦話去教堂~都唔知去到幾多點~

我想我唔應該驚老公仔會放棄我~我想我要相信佢~!



2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


咁多位 :我放假喇 ~ 愉快 分類: 未分類

今日係最後一日,

真係正,連放一個星期~

番到屋企 ,就開電腦,同老公仔傾計~

我真係慘~佢呀媽同佢傾計,攪到我冇得同佢傾~

跟主佢呀媽走左,佢自己又去睇人打機~佢應我真係慢~!~

終於有得同佢傾計~都傾左有大半個鐘~

時間好似過得愈來愈快 ~ 真係唔捨得~但係佢為左我,都訓小左幾個鐘~!~

我都唔可以咁自私既~咁就等佢訓覺覺豬囉~

我覺得佢唔同我之前果D朋友一樣,但特別細心,我都未見過佢發脾氣!~

跟主佢訓,我就睇電視,睇睇下,就同左Ivan傾計~

我都係鍾意同老公仔傾計多d,因為唔洗我想咩問題,想講就講(haha)

傾傾下~太累,訓左陣!

起左身就食飯~嘩....好多肉類呀~

見到都飽~ 好彩有兩碟菜! 如果唔係,都唔知點食

胃口唔同左lu....依加鍾意食菜多過肉~

跟主又玩電腦,同呀恩一齊傾~

我地傾左好多野~

我地真係Best FD _ 感情都冇變到!~