| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 22 日 星期五  |
| 好煩~!~ |
分類: 未分類 |
今日番學,都有幫Emma,
佢英文都好好,不過功課上有小小唔明!
咁放學之後,就番左屋企,
上網,同人傾計,
傾下傾下,發生左好大件事!
攪到E+都好煩!
都唔知點同佢講,佢先明!
好彩,佢明我講咩!
咁跟主就要做嘢!
跟主我想都要訓覺!
|
2008 年 2 月 21 日 星期四  |
| 21-2-2008 |
分類: 未分類 |
今日有一個新同學黎,
佢都幾靚女,我初初估佢係_係台灣黎,
點知唔係...
老師就話要我幫佢,我同佢都語言不通~!
都唔知點幫佢! 不過我都識小小普通話~!
都唔知班人做咩,唔幫佢!
佢都幾可憐,冇人同佢玩,又唔教佢!
咁冇辦法,等我黎幫佢!
我真係唔明! 班男仔都唔幫佢!
真係離譜!
咁今日早放,就去左買野,
買左我10蚊,(80港紙)
真係貴,我係香港買,買20蚊就得!
係到,買左80蚊!!真係心痛!
咁買完就去左Vincy屋企到玩,
我去果陣時,佢呀哥仲訓緊覺!
咁我地就上左一陣網,
玩到3點幾,就走人(今日放12:30)
咁番到屋企又上網,上到E+
聽日又要幫個女仔(佢叫Emma)
|
2008 年 2 月 20 日 星期三  |
| 20-2-2008 |
分類: 未分類 |
今日超好玩,
班主任冇番工,
有個婆婆代課!
我今日有兩堂MATHS!
咁第一堂,我地就好乖咁上la...
到左第二堂既時候,我地就開始打仗!
我地既打仗就係用D紙,拋黎拋去,
我想個婆婆應該知道我地打緊仗!
咁我地拋下拋下,玩得愈來愈勁!
我地一等老師轉頭,每個人就係咁拋!
我地拋到落堂,跟主就清理一下D戰績!
垃圾桶全部都係紙!
其他同學見到都問我發生咩事!
我就話我地頭先打左一場仗~
聽日有TEST!搵書搵左一個鐘!
真係勀! |
2008 年 2 月 18 日 星期一  |
| 今日好多嘢煩~!~ |
分類: 未分類 |
三日既假期就咁過左!
真係好唔捨得!
係喱三日入面,發生左好多事情!>,<
第一 : 我BF一個星期冇上線,所以佢都俾左答案我,
我真係對佢心灰意冷,佢可以咁樣對我,
我都好識做! 咁我地就分手!=.=
第二 : 係呀恩同佢老公,佢地因為一D事情,
而攪到大家冇理大家!咁我同佢老公傾計,
傾到我做左熊貓 @.@
不過我覺得都oK既,唔係好悶,
因為同佢老公一齊傾,都唔悶 ><
第三 : 就係我有勁多功課,查字典又查唔到! "-"
睇到我本MATHS書,我就想死!
我今日特別想喊,我都唔知咩事!
好似唔捨得我BF咁,但係我知,
如果我唔離開佢,我會仲傷心~!~
好似習慣左有人照顧既感覺,
E+知道冇左一個重要既人照顧,
好似好空虛>!<
講真果句,如果佢向我SAY SORRY,
我都會同佢一齊,可惜佢連人影都冇個!
我想喊都唔喊得,我一喊佢地就會知道
只可以係佢地面前扮笑,
係心到喊,喱種感覺真係痛苦!
|
2008 年 2 月 17 日 星期日  |
| 17-2-2008 |
分類: 未分類 |
今日係星期日,
所以要買餸,行到我好攰><
買餸買左一日 ,都可以話Ok la....
一個星期既餸,雪櫃都冇位!
跟主番到屋企,上左一陣網,
就做功課,真係好難!都唔知點做,
查字典都查唔到係咩意思!=.=
我有時係到想,其實做人好d,定係做動物?
做人要煩戀愛,金錢,玩樂,
但係動物就唔洗想咁多嘢!但係就要被人類食!
想到喱個問題,都開始覺得沈悶><

今日係其中一間超級市場買既餸!
喱到佔左10之7既餸(一個星期的食糧)
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | » |