ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 6
累積人氣: 25203
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 22 日  星期五   晴天


好煩~!~ 分類: 未分類

今日番學,都有幫Emma,

佢英文都好好,不過功課上有小小唔明!

咁放學之後,就番左屋企,

上網,同人傾計,

傾下傾下,發生左好大件事!

攪到E+都好煩!

都唔知點同佢講,佢先明!

好彩,佢明我講咩!

咁跟主就要做嘢!

跟主我想都要訓覺! 



2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


21-2-2008 分類: 未分類

今日有一個新同學黎,

佢都幾靚女,我初初估佢係_係台灣黎,

點知唔係...

老師就話要我幫佢,我同佢都語言不通~!

都唔知點幫佢! 不過我都識小小普通話~!

都唔知班人做咩,唔幫佢!

佢都幾可憐,冇人同佢玩,又唔教佢!

咁冇辦法,等我黎幫佢!

我真係唔明! 班男仔都唔幫佢!

真係離譜!

咁今日早放,就去左買野,

買左我10蚊,(80港紙)

真係貴,我係香港買,買20蚊就得!

係到,買左80蚊!!真係心痛!

咁買完就去左Vincy屋企到玩,

我去果陣時,佢呀哥仲訓緊覺!

咁我地就上左一陣網,

玩到3點幾,就走人(今日放12:30)

咁番到屋企又上網,上到E+

聽日又要幫個女仔(佢叫Emma)

 

 



2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


20-2-2008 分類: 未分類

今日超好玩,

班主任冇番工,

有個婆婆代課!

我今日有兩堂MATHS!

咁第一堂,我地就好乖咁上la...

到左第二堂既時候,我地就開始打仗!

我地既打仗就係用D紙,拋黎拋去,

我想個婆婆應該知道我地打緊仗!

咁我地拋下拋下,玩得愈來愈勁!

我地一等老師轉頭,每個人就係咁拋!

我地拋到落堂,跟主就清理一下D戰績!

垃圾桶全部都係紙!

其他同學見到都問我發生咩事!

我就話我地頭先打左一場仗~

聽日有TEST!搵書搵左一個鐘!

真係勀!



2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


今日好多嘢煩~!~ 分類: 未分類

三日既假期就咁過左!

真係好唔捨得!

係喱三日入面,發生左好多事情!>,<

第一 :  我BF一個星期冇上線,所以佢都俾左答案我,

我真係對佢心灰意冷,佢可以咁樣對我,

我都好識做! 咁我地就分手!=.=

第二 : 係呀恩同佢老公,佢地因為一D事情,

而攪到大家冇理大家!咁我同佢老公傾計,

傾到我做左熊貓 @.@

不過我覺得都oK既,唔係好悶,

因為同佢老公一齊傾,都唔悶 ><

第三 :  就係我有勁多功課,查字典又查唔到! "-"

睇到我本MATHS書,我就想死!

我今日特別想喊,我都唔知咩事!

好似唔捨得我BF咁,但係我知,

如果我唔離開佢,我會仲傷心~!~

好似習慣左有人照顧既感覺,

E+知道冇左一個重要既人照顧,

好似好空虛>!<

講真果句,如果佢向我SAY SORRY,

我都會同佢一齊,可惜佢連人影都冇個!

我想喊都唔喊得,我一喊佢地就會知道

只可以係佢地面前扮笑,

係心到喊,喱種感覺真係痛苦!

 



2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


17-2-2008 分類: 未分類

今日係星期日,

所以要買餸,行到我好攰><

買餸買左一日 ,都可以話Ok la....

一個星期既餸,雪櫃都冇位!

跟主番到屋企,上左一陣網,

就做功課,真係好難!都唔知點做,

查字典都查唔到係咩意思!=.=

我有時係到想,其實做人好d,定係做動物?

做人要煩戀愛,金錢,玩樂,

但係動物就唔洗想咁多嘢!但係就要被人類食!

想到喱個問題,都開始覺得沈悶><

今日係其中一間超級市場買既餸!
喱到佔左10之7既餸(一個星期的食糧)