ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 6
累積人氣: 25212
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天


8-3-2008 分類: 未分類

今日本身係同vincy個呀哥,一齊去圖書館,

但係唔知咩原因,就同左佢爸爸去,

咁還完圖書,就去左第二到

好似係去左佢老豆做野果到,

我地仲係果到楂車~!~

不過我就冇楂到,因為架車唔係我,

所以就唔楂~!~

跟主去左walk-mart,

佢老豆要買野,咁我地就去左玩具部

我地咩都玩,哈哈~!~

跟主就番左屋企....

我覺得緊派,我d思想變左

但係又唔知點講

仲知就好煩!!! 



2008 年 3 月 7 日  星期五   晴天


心情低落 _ 分類: 未分類

琴日到依加,都係好想喊,

都係仲未想到原因....

只係知-想搵一個冇人既地方,等我可以喊!

可惜,我屋企每一個地方都有人

開始感到疲倦,身體一日比一日差 ><

~~~@~~~#~~~@~~~#

放左學,我親戚黎左我屋企,原來我呀媽幫佢收甲"

跟主我就跟左佢地走,去左佢屋企,

座左一陣,我地就去左食日本野,

都唔可以話貴,40幾蚊(3,400蚊港紙)

一日就咁完左><

聽日同vincy,daisy,佢呀哥,同佢呀哥D朋友一齊去打波~!~

哈哈~聽日有節目~!~



2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


今日 好想 "喊" (今日篇野長左小小) 感動 分類: 未分類

今日去左Alhambra High School,

Alhambra high 都幾大吓.....

如果你由"正門"行都"後門",我想都要6,7分鐘

其實係到黎講,喱間都可以話大(因為兩層高)

今日真係好,唔洗考science test,

真係開心,星期一先考!

不過聽日就要"跑街" _

我前日就係跑得太多,先會暈低~!~

聽日仲要我跑5個圈,我仲唔死?

咁我放左學,就番左屋企,

一直上網,上到我呀媽番黎既時候,

佢係到發脾氣~!~ 唉...日日都發,攪到我好冇引

食完飯,我就打俾我呀嫲,

睇下佢份報告出左未,點知仲未去睇

唔知佢黎唔黎到? 我真係好希望佢可以黎 ><

過左一陣,我好想喊,不過唔係關於我呀嫲,

我覺得係"屋企"同 "感情" 問題

屋企就係:我呀媽近派發多左好多脾氣,AnD我同我舅母一家既關係愈來愈差

其實我覺得我地係冇可能一齊主,點解我會咁講?

如果你地有去過我香港果間屋,你地就會知

我屋企係用英式,但係我舅父佢地一家~係中式!

可能你地有D唔明,等我講俾你地聽:

姐係好似,我地屋企就好有外國Feel,

但係佢地屋企就好有大陸Feel~!~

攪到我地喱間屋都開始有d大陸feel  ~!~

我見到我舅父,我都唔會同佢講野,我今日都冇同佢講野

感情問題,我到依加都仲未想到點算好~!~

我開始覺得做人好煩~!~

 



2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


BaD DaY 開始 _ 離遠我 分類: 未分類

連續兩日既BAD DAY _ 開始離遠我 ~!~

不過都仲有一個問題存在~!~

就係同我一齊住既表弟,

我真係唔想同佢一間學校,

我仲要有一堂,係同佢一齊上,

佢既動作同說話,都好似一個白痴仔咁!!

就連我D朋友都話好討厭~!~

唉.....鬼咩,佢做果D野,好似想人知佢係到扮白痴仔~!~

佢英文又唔得,都唔知佢黎喱到,有咩用....

唉...都係唔講佢....

今日番學,好正常><

不過我想,我都係要學普通話,

如果唔係,我都唔知點幫EMMA"

聽日去"Alhambra high school"

好似話係去聽關於9年級既野,

真係開心,又唔洗番上堂>>

大家,可唔可以幫下手,想下有咩方法

可以唔喱我表弟,我又唔會俾人罵?



2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


Bad DAY _第二日 不安 分類: 未分類

我愈來愈相信我既BAD DAY係我身邊~!~

今日一招早番學既時候,都好好,冇事發生!

到左P.E既時候,我就真係死得~!~

等我講下發生咩事 :

大家如果識我,都知我有小小"哮喘"同"氣喘"

咁我上P.E既時候,因為我地冇line up ___

所以要我地跑5分鐘,仲係冇得停!(一停,就要跑足一堂)

咁我就跑啦,跑完,就開始 feel 到我條氣管收縮緊!!

跟主過左一陣,我開始睇唔到野,

(係冇左顏色先,姐係好似黑白色咁)

我等老師講完野之後,我就叫MARY同老師講,

"我要去護士到,唔可以上P.E!

果個時間"真係辛苦,

如果我企多一,兩分鐘,我係可以暈左係地下!

我今日法覺,我身邊有好多人都關心我!~!

我番到課室,個個都問我有冇事....

就連平時都唔多理我果個,都走黎問我,有冇事

真係覺得幸福~!~