| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
| 8-3-2008 |
分類: 未分類 |
今日本身係同vincy個呀哥,一齊去圖書館,
但係唔知咩原因,就同左佢爸爸去,
咁還完圖書,就去左第二到
好似係去左佢老豆做野果到,
我地仲係果到楂車~!~
不過我就冇楂到,因為架車唔係我,
所以就唔楂~!~
跟主去左walk-mart,
佢老豆要買野,咁我地就去左玩具部
我地咩都玩,哈哈~!~
跟主就番左屋企....
我覺得緊派,我d思想變左
但係又唔知點講
仲知就好煩!!!
|
2008 年 3 月 7 日 星期五  |
| 心情低落 _ |
分類: 未分類 |
琴日到依加,都係好想喊,
都係仲未想到原因....
只係知-想搵一個冇人既地方,等我可以喊!
可惜,我屋企每一個地方都有人
開始感到疲倦,身體一日比一日差 ><
~~~@~~~#~~~@~~~#
放左學,我親戚黎左我屋企,原來我呀媽幫佢收甲"
跟主我就跟左佢地走,去左佢屋企,
座左一陣,我地就去左食日本野,
都唔可以話貴,40幾蚊(3,400蚊港紙)
一日就咁完左><
聽日同vincy,daisy,佢呀哥,同佢呀哥D朋友一齊去打波~!~
哈哈~聽日有節目~!~ |
2008 年 3 月 6 日 星期四  |
今日 好想 "喊" (今日篇野長左小小)  |
分類: 未分類 |
今日去左Alhambra High School,
Alhambra high 都幾大吓.....
如果你由"正門"行都"後門",我想都要6,7分鐘
其實係到黎講,喱間都可以話大(因為兩層高)
今日真係好,唔洗考science test,
真係開心,星期一先考!
不過聽日就要"跑街" _
我前日就係跑得太多,先會暈低~!~
聽日仲要我跑5個圈,我仲唔死?
咁我放左學,就番左屋企,
一直上網,上到我呀媽番黎既時候,
佢係到發脾氣~!~ 唉...日日都發,攪到我好冇引
食完飯,我就打俾我呀嫲,
睇下佢份報告出左未,點知仲未去睇
唔知佢黎唔黎到? 我真係好希望佢可以黎 ><
過左一陣,我好想喊,不過唔係關於我呀嫲,
我覺得係"屋企"同 "感情" 問題
屋企就係:我呀媽近派發多左好多脾氣,AnD我同我舅母一家既關係愈來愈差
其實我覺得我地係冇可能一齊主,點解我會咁講?
如果你地有去過我香港果間屋,你地就會知
我屋企係用英式,但係我舅父佢地一家~係中式!
可能你地有D唔明,等我講俾你地聽:
姐係好似,我地屋企就好有外國Feel,
但係佢地屋企就好有大陸Feel~!~
攪到我地喱間屋都開始有d大陸feel ~!~
我見到我舅父,我都唔會同佢講野,我今日都冇同佢講野
感情問題,我到依加都仲未想到點算好~!~
我開始覺得做人好煩~!~
|
2008 年 3 月 5 日 星期三  |
| BaD DaY 開始 _ 離遠我 |
分類: 未分類 |
連續兩日既BAD DAY _ 開始離遠我 ~!~
不過都仲有一個問題存在~!~
就係同我一齊住既表弟,
我真係唔想同佢一間學校,
我仲要有一堂,係同佢一齊上,
佢既動作同說話,都好似一個白痴仔咁!!
就連我D朋友都話好討厭~!~
唉.....鬼咩,佢做果D野,好似想人知佢係到扮白痴仔~!~
佢英文又唔得,都唔知佢黎喱到,有咩用....
唉...都係唔講佢....
今日番學,好正常><
不過我想,我都係要學普通話,
如果唔係,我都唔知點幫EMMA"
聽日去"Alhambra high school"
好似話係去聽關於9年級既野,
真係開心,又唔洗番上堂>>
大家,可唔可以幫下手,想下有咩方法
可以唔喱我表弟,我又唔會俾人罵? |
2008 年 3 月 4 日 星期二  |
Bad DAY _第二日  |
分類: 未分類 |
我愈來愈相信我既BAD DAY係我身邊~!~
今日一招早番學既時候,都好好,冇事發生!
到左P.E既時候,我就真係死得~!~
等我講下發生咩事 :
大家如果識我,都知我有小小"哮喘"同"氣喘"
咁我上P.E既時候,因為我地冇line up ___
所以要我地跑5分鐘,仲係冇得停!(一停,就要跑足一堂)
咁我就跑啦,跑完,就開始 feel 到我條氣管收縮緊!!
跟主過左一陣,我開始睇唔到野,
(係冇左顏色先,姐係好似黑白色咁)
我等老師講完野之後,我就叫MARY同老師講,
"我要去護士到,唔可以上P.E!
果個時間"真係辛苦,
如果我企多一,兩分鐘,我係可以暈左係地下!
我今日法覺,我身邊有好多人都關心我!~!
我番到課室,個個都問我有冇事....
就連平時都唔多理我果個,都走黎問我,有冇事
真係覺得幸福~!~
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | » |