| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 9 日 星期六  |
| 9-1-2008 |
分類: 未分類 |
今年收利是有幾十蚊美金!
都算ok!
下午既時候同VINCY個呀哥傾計,
傾到5點幾...
夜晚同呀恩同佢BF一齊傾計,
我真係頂佢地唔順!
傾到11點幾...
今日既日子真係悶!
|
2008 年 2 月 8 日 星期五  |
| 8-1-2008 |
分類: 未分類 |
今日放左學就做功課,
做完就座係到,
等夜晚同我d親戚食飯 !
我地去左食自助餐,
仲有好多人!
有我親戚,同佢地d親戚,
我都見過佢地,其中一個男仔我見過佢一次!
上一次佢係車到都有聊我,
但係我唔理佢,今日我又見到佢!
佢今次仲勁過上一次!
我去拎嘢食既時候佢又跟住我,
咁我座低食嘢既時候,佢用隻腳推我,
佢仲拎左我電話號碼!
唉,我相信我仲有機會見到佢! |
2008 年 2 月 7 日 星期四  |
| 7-1-2008 |
分類: 未分類 |
我今日放12:30!
跟住同vincy,daisy and yiyi去街.
咁我地未食嘢,就去左食嘢,
本身想住食雲吞(面),但係今日係紅日,
so,就冇開,冇得食!
咁就去左食日本野,食左6蚊!
真係貴!
食完就去左影貼紙相,
我今次十分唔鍾意!
影左18蚊!影完就好攰,
咁就叫左vincy呀媽,車我地番屋企!
咁番到屋企就做功課,做完就上網,
聽日仲要番學! |
2008 年 2 月 6 日 星期三  |
| 新年喇!大家開開心心! |
分類: 未分類 |
新年喇!大家要努力逗利是!
我真係慘!新年都冇假放!
今日去左旅行,
去睇美國人點對日本人!
佢地真係慘,被D美國人欺騙佢地!
睇睇下就好肚餓,都冇得小息!
跟住番到學校就上多一堂,
就食飯,放學就番左屋企!
聽日我地可能出街!
唔知去邊... |
2008 年 2 月 4 日 星期一  |
sorry!琴日打錯日子!今日先係4號..  |
分類: 未分類 |
今日起身就同呀鄔傾計,
佢話我bf上大陸,
11號先番!真係慘,
我今日番左學既時候,
我舅父又同我呀媽又吵大鑊><
唉!真係頂佢唔順!
我只覺係我身邊有呀鄔同bf對我好好 |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | » |