| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 16 日 星期六  |
| 16-2-2008 |
分類: 未分類 |
今日本身去唱k,
因為一d理由,所以取消!
跟主又話睇花車,
我話唔去,因為唔想出街!
佢地話有機動遊戲,同好多公仔!
咁睇我都開心!
跟主到左夜晚,
同呀恩個bf傾計,睇下佢地發生咩事!
傾傾下,我就打俾呀恩,
點知打唔到!到e+都打唔到!
唔知佢發生咩事,我好擔心佢!
|
2008 年 2 月 15 日 星期五  |
| 15-2-2008 |
分類: 未分類 |
今日勁多功課!
都唔知點做!@!
放左學就同vincy and daisy去買古古力,
古古力真係好食!
可惜食得多會肥,
我真係唔知放唔放棄好!
我已經等左佢兩個星期!
佢都係冇理我!
我開始覺得失望,
佢真係可以唔理我
我當初既決定係對定錯?
|
2008 年 2 月 14 日 星期四  |
| 14-2-2008 |
分類: 未分類 |
今日係情人節,
今日真係熱鬧過新年!
今日上上下maths,老師個老公走左入黎,
佢老公送左花,氣球,卡!
仲當埸kiss左下,
場面真係開心!
跟主又有得食cake,
食到好飽!
放左學,就番屋企換衫,
就番左去學校!
去跳舞,跳得好high!
好似落左酒吧咁,可惜冇啤酒!
冇咁既氣氛!
跟主就番屋企,上網同做功課
今日有兩份糖,不過係女仔送,
都可惜就係我bf冇理我!
我唔知點好! |
2008 年 2 月 13 日 星期三  |
| 13-2-2008 |
分類: 未分類 |
聽日就係情人節!
學校就有舞會!
我就想住同VINCY and DAISY一齊去玩!
今日番學既時候發生左一件事,
我都覺得好奇怪,
ZIN ,JAY and DAIVD 問我嘢,
佢地問"你既BF有幾高"
我就答佢地"高JAY小小!"
跟住全班都知我有BF,
不過都好,唔洗俾班男仔煩
今年既情人節,真係難忘!
|
2008 年 2 月 12 日 星期二  |
就到情人節 !  |
分類: 未分類 |
仲有兩日就情人節,
想起都傷心,
佢咁都可以唔理我,佢真係忍心咁樣對我!
我認我真係愛上左佢,佢令我動左真情,
你就唔理我?
我真係好失望!
你話去大陸玩,我都等你,
等到你番黎,你都唔理我!
我識你既時候,你都唔係咁!
為何現在變了這個樣子?
我真的很須要你!
我不想放開手!但我是否放開手?
如果真的要我放手,你真的忍心嗎?
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | » |