ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 9
累積人氣: 25206
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 20 日  星期日   晴天


感謝 "老公哥哥"安慰我這個傻妹妹 分類: 未分類

 琴日冇打Blog ,因為琴晚我心情極度低落"

琴晚,我睇左"塚愛" 我喊左5次 =.="

套戲真係好感人 - 我睇到12點幾, 但係仲未眼訓,

所以就想主等下契哥(呀星),因為想同佢傾計 - 所以就睇多陣戲 ~

我睇戲,不經不覺~已經睇左4個鐘~ 都未見契哥上線

但係我自己又唔眼訓,呀媽又要我息電腦~

冇辦法啦~ 只好望主天花板,等自己訓得著 "

我望望下,就好想喊~ 可能係睇完套戲,加上緊派壓力大

琴晚,我喊到停唔到 ~ 喊左成粒鐘,先冇喊

我從來都未試過喊咁耐~

到左今招起身~隻眼有小小疼

不過心情同琴晚一樣咁差~又係想喊

咁我就開電腦,點知契哥都有上線,就同佢傾

其實我今日有想過去死 ,但係俾契哥講講下~ 就冇左想自殺既衝動

呀哥:你咁樣鬧我,我真係有小小驚同嬲~ 但係你係為我好!

真係好多謝你呀~ 成日都要你為我而煩 !

同佢傾完,就訓左一陣,

起身之後,覺得隻眼仲係好痛~

而且,隻腳好似冇力,又有小小發燒

所以都冇咩力行路.....好似個廢人咁

跟主就煮左個公仔麵食"食完之後,舒服左好多~

食完之後,就要做家務~ 執屋,執左一個鐘.....

執完之後,就去左煮飯 ~

依加想番起 ,其實依加煮飯,都幾好呀~

當練習煮飯,大過既時候,就算冇左呀媽,呀哥,契哥,自己都可以照顧自己~

PS... 呀哥,你對我真係好~可惜我成日都要你安慰我,擔心我~

 其實我仲係愛你嫁.... 但係學你咁講~我地咁既關係,開心就得"

我會堅強d.....等你唔洗因為我而搞到你咁辛苦 !



2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


憤怒 " 屋企冇曬朱古力!!!! 鬱悶 分類: 未分類

 琴日夜晚同左Xin打睹"

打睹,如果聽日個quiz邊個低分過對方,以後就叫做豬"

可惜,今日考完,我地兩個都係全部岩曬(100%)~搞到我冇得叫佢"豬頭餠"

到左下午,老師見到我quiz全部岩曬,佢就叫我教兩位"中國人"

佢地全部錯曬.....我普通話只係識小小~ 所以就一半普通話,一半英文"黎教佢地

放左學,就番左屋企 _ 因為要去打針"

去到醫院,醫院就收左~激死呀,去到就話收左~

唯有等到下星期三先去打針 ~

冇得打針,咁我就同左uncle Lee ,aunt Tain ,媽咪 一齊去左"味千拉麵"到食野

食完之後,媽咪就去左買收甲用品~又買左珍珠奶茶.....haha

番到屋企,我好急尿,所以就好快咁去廁所~

點知,我舅父係廁所~佢仲冇鎖好對門!

佢自己冇鎖好到門,仲要話我心急~

佢仲話 : " 下次你地急尿,打電話番黎,等人地有心理準備"

咁多位,如果你地急尿,會唔會打電話番屋企話"我好急尿,你要有心理準備!"

我相信正常人都唔會咁做囉~ 平時我係屋企都係做中間人,就算呀媽同舅母吵架,

我都會幫舅母煮埋飯,想唔到佢地係咁~

之前佢地岩岩黎到美國,佢地成家人都係我地面前扮傻(我地當唔知)

到左呀媽同佢地吵架之後,佢地就冇扮傻~

我想問,我地係唔係好好玩呀? 咁樣俾你地玩"

唔怪之得,呀哥同我表弟幫舅父改左個名啦~(叫膠神)

我起初都唔知咩意思,係哥哥同我講,我先知

我好耐都未試過好似今日咁嬲 !!!

俾舅父話完之後,我就入左房,除左去廁所之外,全部時間都係房到~

免得又俾佢話~

今日真係好嬲!!!! 唯一可以幫到我既朱古力,都俾呀哥食曬~

"老公哥哥"又眼訓,所以就冇同佢傾~等佢休息多D.....

依加我啖氣雖然係下左~ 但係我唔係離開間房"

唔想見到佢地~費事俾佢地話!!!!

  

今日去左味千拉麵到食野~ 豬軟骨拉麵"

 



2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


人總會感到疲倦 分類: 未分類

 每一個人,都會有一個限度"

當你疲累既時候,身體就會響起警號~

自己會開始發生毛病" _ 我相信喱個警號,好快會係我身邊"

但係我都要支持落下-.- 我個鼻開始差喇~只好乖乖地咁食藥啦~

氣管又開始喘起黎" _ 開始藥物真係我既好朋友"

今日放左學,就番左屋企,想主打電話俾"呀星"

想主俾個驚喜佢,點知佢食緊飯,又同緊人傾計~

所以就唔同佢傾~我就去左youtube到睇戲"

睇左三個鐘,就見到"呀星"上線,就同左佢傾計~

佢今日同我傾左好耐~ 所以我都知道佢好勀~

好彩,聽日我要去打針,所以佢可以休息多 =)

  

今日係學校到影既" haha....YIYI著左睡衣~

  

今日煮左"午餐肉" _"青魚" _ "生菜".......

係唔係好少餸呀 ?



學習自我保護的第一天" 分類: 未分類

 今日係開始要自己保護自己既日子"

媽咪開始番工喇,所以我就要幫我媽咪照顧屋企"

其實我都係同哥哥分工合作"我煮飯,哥哥洗碗"

不過真係好辛苦,好勀~不過想到媽咪係出面番工,我想佢都好辛苦,所以都唔同佢講,"我好勀"

哥哥又唔識得煮飯,所以煮飯既責任,等我做......

今日番到屋企,就同左"老公哥哥"傾計,佢今日好傻=)

自己咁勀,都要同我傾計,我都話左勀就唔好同我傾~

佢又要同我傾,佢真係一隻傻既豬仔"

同佢傾左一陣計,我就玩左一陣電腦,就去左煮飯~

今日煮左"肉餠"_"西蘭花"_"青魚"......我煮完都冇曬胃口~

見到我呀哥食咁多....我都有小小開心"

食完飯,我就去左做功課,做完左就去左搵書~

到左依加,我真係好勀喇,我要訓覺喇~

早頭"

  



2008 年 4 月 15 日  星期二   晴天


I need you " 分類: 未分類

 今日一招,就同左呀恩傾計!

佢問我 :"星期5 ,搵唔搵我老公仔好"

我就覺得奇怪,點解毛啦啦去搵我老公仔呢?

而且我都未見過我老公仔,佢就走去搵佢!!

都唔知佢對老公仔有興趣,定係想見佢一面.....or 有其他啦...

跟主今日學校就影畢業相....影到我腳都軟....又要我著高跟鞋.....

到左放學,我就開電腦,睇下老公仔有冇上線~

答案就係"有上線" _咁我就搵佢傾計~ 我問佢,有冇愛過我?

佢冇答我喱個問題,只係話當我係妹妹~ 當時我真係想喊....因為我真係好愛佢"

但係我想到佢對我咁好,我就覺得佢係真心為我好~而且佢話左好多野"

咁我就做左佢呀妹~不過我都係叫佢"老公哥哥"......

不過,我真係覺得好奇怪,點解呀恩會約老公仔出黎呢 ?

老實講 ,我真係吃緊醋"....... 冇辦法啦,鬼叫我鍾意"老公哥哥"咩.....

不過我仲未問呀恩,點解會搵我"老公哥哥".....

今日同"老公哥哥"開cam既時候,佢都話我冇曬精神~

唔通我病左兩日,個樣就好似個婆婆?

同"老公哥哥"傾完傾,就玩左電腦一陣,就去左煮飯~

呀媽今日唔得閒,而且呀媽同緊舅母打冷戰"只好自己煮飯~

煮左我半個鐘....就開飯lu....

依加仲有小小唔舒服~所以想主早小小訓......

原來ivan都病左,我想佢可能落機既時候,唔記得著多件衫,

所以搞到自己病左~我同佢果到天氣相反,英國就cold,我果到就熱到死"

我依加著迷你短褲,迷你短衫~ 呀哥仲勁過我,佢唔著衫......

如果我有得除衫就好~但係呀哥又同我一間房,想除衫都冇得除.....

PS : "老公哥哥" 雖然依加你唔係我老公,但係你都係我呀哥!

    所以我要打你,你就要係我身邊!!

琴日同YIYI,EMMA,DAISY AND VINCY一齊影相 !

今日同Ana一齊影既.....haha