| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 20 日 星期日  |
| 感謝 "老公哥哥"安慰我這個傻妹妹 |
分類: 未分類 |
琴日冇打Blog ,因為琴晚我心情極度低落"
琴晚,我睇左"塚愛" 我喊左5次 =.="
套戲真係好感人 - 我睇到12點幾, 但係仲未眼訓,
所以就想主等下契哥(呀星),因為想同佢傾計 - 所以就睇多陣戲 ~
我睇戲,不經不覺~已經睇左4個鐘~ 都未見契哥上線
但係我自己又唔眼訓,呀媽又要我息電腦~
冇辦法啦~ 只好望主天花板,等自己訓得著 "
我望望下,就好想喊~ 可能係睇完套戲,加上緊派壓力大
琴晚,我喊到停唔到 ~ 喊左成粒鐘,先冇喊
我從來都未試過喊咁耐~
到左今招起身~隻眼有小小疼
不過心情同琴晚一樣咁差~又係想喊
咁我就開電腦,點知契哥都有上線,就同佢傾
其實我今日有想過去死 ,但係俾契哥講講下~ 就冇左想自殺既衝動
呀哥:你咁樣鬧我,我真係有小小驚同嬲~ 但係你係為我好!
真係好多謝你呀~ 成日都要你為我而煩 !
同佢傾完,就訓左一陣,
起身之後,覺得隻眼仲係好痛~
而且,隻腳好似冇力,又有小小發燒
所以都冇咩力行路.....好似個廢人咁
跟主就煮左個公仔麵食"食完之後,舒服左好多~
食完之後,就要做家務~ 執屋,執左一個鐘.....
執完之後,就去左煮飯 ~
依加想番起 ,其實依加煮飯,都幾好呀~
當練習煮飯,大過既時候,就算冇左呀媽,呀哥,契哥,自己都可以照顧自己~
PS... 呀哥,你對我真係好~可惜我成日都要你安慰我,擔心我~
其實我仲係愛你嫁.... 但係學你咁講~我地咁既關係,開心就得"
我會堅強d.....等你唔洗因為我而搞到你咁辛苦 !
|
2008 年 4 月 18 日 星期五  |
憤怒 " 屋企冇曬朱古力!!!!  |
分類: 未分類 |
琴日夜晚同左Xin打睹"
打睹,如果聽日個quiz邊個低分過對方,以後就叫做豬"
可惜,今日考完,我地兩個都係全部岩曬(100%)~搞到我冇得叫佢"豬頭餠"
到左下午,老師見到我quiz全部岩曬,佢就叫我教兩位"中國人"
佢地全部錯曬.....我普通話只係識小小~ 所以就一半普通話,一半英文"黎教佢地
放左學,就番左屋企 _ 因為要去打針"
去到醫院,醫院就收左~激死呀,去到就話收左~
唯有等到下星期三先去打針 ~
冇得打針,咁我就同左uncle Lee ,aunt Tain ,媽咪 一齊去左"味千拉麵"到食野
食完之後,媽咪就去左買收甲用品~又買左珍珠奶茶.....haha
番到屋企,我好急尿,所以就好快咁去廁所~
點知,我舅父係廁所~佢仲冇鎖好對門!
佢自己冇鎖好到門,仲要話我心急~
佢仲話 : " 下次你地急尿,打電話番黎,等人地有心理準備"
咁多位,如果你地急尿,會唔會打電話番屋企話"我好急尿,你要有心理準備!"
我相信正常人都唔會咁做囉~ 平時我係屋企都係做中間人,就算呀媽同舅母吵架,
我都會幫舅母煮埋飯,想唔到佢地係咁~
之前佢地岩岩黎到美國,佢地成家人都係我地面前扮傻(我地當唔知)
到左呀媽同佢地吵架之後,佢地就冇扮傻~
我想問,我地係唔係好好玩呀? 咁樣俾你地玩"
唔怪之得,呀哥同我表弟幫舅父改左個名啦~(叫膠神)
我起初都唔知咩意思,係哥哥同我講,我先知
我好耐都未試過好似今日咁嬲 !!!
俾舅父話完之後,我就入左房,除左去廁所之外,全部時間都係房到~
免得又俾佢話~
今日真係好嬲!!!! 唯一可以幫到我既朱古力,都俾呀哥食曬~
"老公哥哥"又眼訓,所以就冇同佢傾~等佢休息多D.....
依加我啖氣雖然係下左~ 但係我唔係離開間房"
唔想見到佢地~費事俾佢地話!!!!

今日去左味千拉麵到食野~ 豬軟骨拉麵"
|
2008 年 4 月 17 日 星期四  |
| 人總會感到疲倦 |
分類: 未分類 |
每一個人,都會有一個限度"
當你疲累既時候,身體就會響起警號~
自己會開始發生毛病" _ 我相信喱個警號,好快會係我身邊"
但係我都要支持落下-.- 我個鼻開始差喇~只好乖乖地咁食藥啦~
氣管又開始喘起黎" _ 開始藥物真係我既好朋友"
今日放左學,就番左屋企,想主打電話俾"呀星"
想主俾個驚喜佢,點知佢食緊飯,又同緊人傾計~
所以就唔同佢傾~我就去左youtube到睇戲"
睇左三個鐘,就見到"呀星"上線,就同左佢傾計~
佢今日同我傾左好耐~ 所以我都知道佢好勀~
好彩,聽日我要去打針,所以佢可以休息多 =)

今日係學校到影既" haha....YIYI著左睡衣~

今日煮左"午餐肉" _"青魚" _ "生菜".......
係唔係好少餸呀 ? |
| 學習自我保護的第一天" |
分類: 未分類 |
今日係開始要自己保護自己既日子"
媽咪開始番工喇,所以我就要幫我媽咪照顧屋企"
其實我都係同哥哥分工合作"我煮飯,哥哥洗碗"
不過真係好辛苦,好勀~不過想到媽咪係出面番工,我想佢都好辛苦,所以都唔同佢講,"我好勀"
哥哥又唔識得煮飯,所以煮飯既責任,等我做......
今日番到屋企,就同左"老公哥哥"傾計,佢今日好傻=)
自己咁勀,都要同我傾計,我都話左勀就唔好同我傾~
佢又要同我傾,佢真係一隻傻既豬仔"
同佢傾左一陣計,我就玩左一陣電腦,就去左煮飯~
今日煮左"肉餠"_"西蘭花"_"青魚"......我煮完都冇曬胃口~
見到我呀哥食咁多....我都有小小開心"
食完飯,我就去左做功課,做完左就去左搵書~
到左依加,我真係好勀喇,我要訓覺喇~
早頭"
|
2008 年 4 月 15 日 星期二  |
| I need you " |
分類: 未分類 |
今日一招,就同左呀恩傾計!
佢問我 :"星期5 ,搵唔搵我老公仔好"
我就覺得奇怪,點解毛啦啦去搵我老公仔呢?
而且我都未見過我老公仔,佢就走去搵佢!!
都唔知佢對老公仔有興趣,定係想見佢一面.....or 有其他啦...
跟主今日學校就影畢業相....影到我腳都軟....又要我著高跟鞋.....
到左放學,我就開電腦,睇下老公仔有冇上線~
答案就係"有上線" _咁我就搵佢傾計~ 我問佢,有冇愛過我?
佢冇答我喱個問題,只係話當我係妹妹~ 當時我真係想喊....因為我真係好愛佢"
但係我想到佢對我咁好,我就覺得佢係真心為我好~而且佢話左好多野"
咁我就做左佢呀妹~不過我都係叫佢"老公哥哥"......
不過,我真係覺得好奇怪,點解呀恩會約老公仔出黎呢 ?
老實講 ,我真係吃緊醋"....... 冇辦法啦,鬼叫我鍾意"老公哥哥"咩.....
不過我仲未問呀恩,點解會搵我"老公哥哥".....
今日同"老公哥哥"開cam既時候,佢都話我冇曬精神~
唔通我病左兩日,個樣就好似個婆婆?
同"老公哥哥"傾完傾,就玩左電腦一陣,就去左煮飯~
呀媽今日唔得閒,而且呀媽同緊舅母打冷戰"只好自己煮飯~
煮左我半個鐘....就開飯lu....
依加仲有小小唔舒服~所以想主早小小訓......
原來ivan都病左,我想佢可能落機既時候,唔記得著多件衫,
所以搞到自己病左~我同佢果到天氣相反,英國就cold,我果到就熱到死"
我依加著迷你短褲,迷你短衫~ 呀哥仲勁過我,佢唔著衫......
如果我有得除衫就好~但係呀哥又同我一間房,想除衫都冇得除.....
PS : "老公哥哥" 雖然依加你唔係我老公,但係你都係我呀哥!
所以我要打你,你就要係我身邊!!

琴日同YIYI,EMMA,DAISY AND VINCY一齊影相 !
今日同Ana一齊影既.....haha
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 41 | » |