| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| "肚痛" 的一天 ~ |
分類: 未分類 |
今日番學喇 ~ 有小小唔慣~
可能放左一個星期假,攪到自己做左隻豬!
到依加,我要變番一個正常人!
今日番到學校,真係好眼訓~
到上social studies既時候,老師講既野太悶喇~
都開始有小小眼訓~ 跟主到science,仲慘~
老師話幫我地溫番 "chapter 3" ,老師呀~我已經記得曬,仲要講~
冇辦法la....鬼叫 "Emma" 同 "大為"都唔識咩~我又要陪佢地溫書~
到左果時~我真係好想訓覺~ 跟主,日子又係咁過~
放左學,就番左屋企玩電腦~
今日同老公仔,傾左一陣~ 因為佢去左玩~所以好晏先上線,又未訓~
所以同佢傾左一陣~ 不過我都好開心,佢咁勀,都上線同我傾兩句計~
其實我都知佢好勀,所以都唔同佢傾,批准佢去sleep.....
咁我就玩電腦~玩玩下....-_-_- 開始肚痛~ 慘喇~又係枝"子宮脛癌"針既影響~
攪到我每次黎"m"既時候,都經痛得好西利~咁我就去左食藥......
食藥對我都冇咩幫助~ 都係咁痛~ 依加既我,唔似一隻豬~ 似左一條虫~
我肚痛到"烏"低條腰~
老公仔:其實我都知你好勀,可能好辛苦~ 但係我又好似唔識得體諒你∼
不過我點都會"愛死你"
|
2008 年 4 月 6 日 星期日  |
沈寂 _ 沈悶 _ I LovE YoU "  |
分類: 未分類 |
今日既日子過得好浪費~
起左身,就玩電腦~
估唔到老公仲早過我~點知,佢玩game,玩左成粒幾鐘~
我有d心急,就吹佢,叫佢快d玩完~
可能老公仔都覺得我好心急,所以佢都唔玩game同我傾計~
但係今日可能同佢傾計,傾得耐過頭~所以都唔知同佢傾咩好~
同佢傾完,就好無聊咁玩電腦~
唔知點解喱幾日,成日都想食野~可能就黎梨"M"~
到左夜晚,香港既朋友起身喇~咁我就同佢地傾計~
想番起~今日過得好悶~好浪費~
聽日就要番學喇~輕鬆左一個星期~
係時候要番學~我好驚星期二呀~!
星期二又要去跑街呀~希望果日唔會暈低la.....
TO : 老公仔
I Love You ! |
2008 年 4 月 5 日 星期六  |
| 愛 _ 的_ "滋潤" |
分類: 未分類 |
依加我充滿左好多愛情滋潤 =)
起初,我都唔知咩係"愛情滋潤" -.-
但係,到左依加,我終於明白咩意思~老公仔命令我,我都唔覺得勀,
而且好有心機做 ~ 難道佢真係控制左我 >?<
_-_-_ BF" .......老公仔"......._-_-_
今日老公仔好早起身,佢上MSN既時候話唔得閒~
所以我就同呀媽去左買報紙~番到屋企,
"都唔知係唔係個天玩我" _ 我番到屋企,上MSN啦,點知MSN有問題,
攪到我要重新開機,點知,老公仔攪掂曬佢自己D事~可以同我傾計~
但係冇見我上線~佢就去左玩game~當佢開始玩既時候,我就上到MSN
個天真係玩我 ~ 佢玩完,就同我傾計~我地傾左一,兩個鐘~
傾傾下,我同佢講到我屋企問題,攪到我喊左出黎~(下次先同大家講發生咩事)
老公仔見到我喊左出黎,我又冇笑~佢就係到哄我~佢個衰佬,我本身都笑唔出~
佢講講下,就攪到我笑左出黎~
同佢傾完之後,我就做功課~
做完之後,就去左執屋~
執左粒幾鐘~勀死我~
跟主,我就玩電腦~玩到悶,我又想野~
我想左~ 同我偷食果個男仔,佢好慘~
內容就唔多講~只係可以話 : 我害左老公仔同偷食果個男仔~
享受埋聽日,我就要番學喇~
我都準備好反學既野~
P.S 我要努力讀書~ 唔洗呀媽同老公仔跌眼鏡
HAha......^,^ |
2008 年 4 月 4 日 星期五  |
| 今日去左游水~ 冇同老公仔傾計..... |
分類: 未分類 |
今日去左游水~
Yiyi _Ai Qi _ Emma _Vincy _Daisy去左游水~
我地傻左~游左4個鐘~
番到屋企上左一陣網,就訓左,因為太勀.....
今日冇同老公仔傾計~ 個心有小小掛主佢~
唔知點解,冇同佢傾計一日,就心思思~
好想見到佢~但係冇可能既事!
只希望聽日佢可以同我傾計la... |
2008 年 4 月 3 日 星期四  |
好想喊呀~ 老公,對你唔主~  |
分類: 未分類 |
好想喊呀~ 我真係對唔主老公~
本身,我已經同偷食果個人吵左架~對方已經話block對方~
但係我又衰心軟,冇block佢,我就等佢block我~
跟主,佢就block左我~" 當佢block左我既時候,我覺得好開心,成個人好似鬆曬~ "
咁我就同"呀恩"傾計~傾左3個幾鐘,傾傾下~偷食果個人就叫我~
我就覺得奇怪,點解毛啦啦又叫我呢?
原來佢咩左~ 睇電視都唔得~
佢又話忍左3個鐘 ,忍到好辛苦~
咁我就好亂 ,想同老公講,佢又唔係到
但係我真係好驚,老公冇上線,我都同佢講~
最後,我又衰心軟~所以幫左佢~
其實喱件事,我都有責任幫佢,我唔想做一個不負責任既人~
所以我幫左佢,仲同佢講,block左我,唔好再搵我~
老公 : 我真係唔想咁做嫁,但係我唔想做一個不負責任既人~
所以我決定幫佢, 希望你可以原諒我~ 我真係唔鍾意佢,我只係鍾意你一個~
希望你可以原諒我~ |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 41 | » |