ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 7
累積人氣: 25204
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


"肚痛" 的一天 ~ 分類: 未分類

 今日番學喇 ~ 有小小唔慣~

可能放左一個星期假,攪到自己做左隻豬!

到依加,我要變番一個正常人!

今日番到學校,真係好眼訓~

到上social studies既時候,老師講既野太悶喇~

都開始有小小眼訓~ 跟主到science,仲慘~

老師話幫我地溫番 "chapter 3" ,老師呀~我已經記得曬,仲要講~

冇辦法la....鬼叫 "Emma" 同 "大為"都唔識咩~我又要陪佢地溫書~

到左果時~我真係好想訓覺~ 跟主,日子又係咁過~

放左學,就番左屋企玩電腦~

今日同老公仔,傾左一陣~ 因為佢去左玩~所以好晏先上線,又未訓~

所以同佢傾左一陣~ 不過我都好開心,佢咁勀,都上線同我傾兩句計~

其實我都知佢好勀,所以都唔同佢傾,批准佢去sleep.....

咁我就玩電腦~玩玩下....-_-_- 開始肚痛~ 慘喇~又係枝"子宮脛癌"針既影響~

攪到我每次黎"m"既時候,都經痛得好西利~咁我就去左食藥......

食藥對我都冇咩幫助~ 都係咁痛~ 依加既我,唔似一隻豬~ 似左一條虫~

我肚痛到"烏"低條腰~

老公仔:其實我都知你好勀,可能好辛苦~ 但係我又好似唔識得體諒你∼

         不過我點都會"愛死你"



2008 年 4 月 6 日  星期日   晴天


沈寂 _ 沈悶 _ I LovE YoU " 傷心 分類: 未分類

今日既日子過得好浪費~

起左身,就玩電腦~

估唔到老公仲早過我~點知,佢玩game,玩左成粒幾鐘~

我有d心急,就吹佢,叫佢快d玩完~

可能老公仔都覺得我好心急,所以佢都唔玩game同我傾計~

但係今日可能同佢傾計,傾得耐過頭~所以都唔知同佢傾咩好~

同佢傾完,就好無聊咁玩電腦~

唔知點解喱幾日,成日都想食野~可能就黎梨"M"~

到左夜晚,香港既朋友起身喇~咁我就同佢地傾計~

想番起~今日過得好悶~好浪費~

聽日就要番學喇~輕鬆左一個星期~

係時候要番學~我好驚星期二呀~!

星期二又要去跑街呀~希望果日唔會暈低la.....

    TO : 老公仔

                I Love You !



2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


愛 _ 的_ "滋潤" 分類: 未分類

 依加我充滿左好多愛情滋潤 =)

起初,我都唔知咩係"愛情滋潤" -.-

但係,到左依加,我終於明白咩意思~老公仔命令我,我都唔覺得勀,

而且好有心機做 ~ 難道佢真係控制左我 >?<

_-_-_ BF" .......老公仔"......._-_-_

今日老公仔好早起身,佢上MSN既時候話唔得閒~

所以我就同呀媽去左買報紙~番到屋企,

"都唔知係唔係個天玩我" _ 我番到屋企,上MSN啦,點知MSN有問題,

攪到我要重新開機,點知,老公仔攪掂曬佢自己D事~可以同我傾計~

但係冇見我上線~佢就去左玩game~當佢開始玩既時候,我就上到MSN

個天真係玩我 ~ 佢玩完,就同我傾計~我地傾左一,兩個鐘~

傾傾下,我同佢講到我屋企問題,攪到我喊左出黎~(下次先同大家講發生咩事)

老公仔見到我喊左出黎,我又冇笑~佢就係到哄我~佢個衰佬,我本身都笑唔出~

佢講講下,就攪到我笑左出黎~

同佢傾完之後,我就做功課~

做完之後,就去左執屋~

執左粒幾鐘~勀死我~

跟主,我就玩電腦~玩到悶,我又想野~

我想左~ 同我偷食果個男仔,佢好慘~

內容就唔多講~只係可以話 : 我害左老公仔同偷食果個男仔~

享受埋聽日,我就要番學喇~

我都準備好反學既野~

 P.S 我要努力讀書~ 唔洗呀媽同老公仔跌眼鏡

             HAha......^,^



2008 年 4 月 4 日  星期五   晴天


今日去左游水~ 冇同老公仔傾計..... 分類: 未分類

今日去左游水~

Yiyi _Ai Qi _ Emma _Vincy _Daisy去左游水~

我地傻左~游左4個鐘~

番到屋企上左一陣網,就訓左,因為太勀.....

今日冇同老公仔傾計~ 個心有小小掛主佢~

唔知點解,冇同佢傾計一日,就心思思~

好想見到佢~但係冇可能既事!

只希望聽日佢可以同我傾計la...



2008 年 4 月 3 日  星期四   晴天


好想喊呀~ 老公,對你唔主~ 感動 分類: 未分類

 好想喊呀~ 我真係對唔主老公~

本身,我已經同偷食果個人吵左架~對方已經話block對方~

但係我又衰心軟,冇block佢,我就等佢block我~

跟主,佢就block左我~" 當佢block左我既時候,我覺得好開心,成個人好似鬆曬~ "

咁我就同"呀恩"傾計~傾左3個幾鐘,傾傾下~偷食果個人就叫我~

我就覺得奇怪,點解毛啦啦又叫我呢?

原來佢咩左~ 睇電視都唔得~

佢又話忍左3個鐘 ,忍到好辛苦~

咁我就好亂 ,想同老公講,佢又唔係到

但係我真係好驚,老公冇上線,我都同佢講~

最後,我又衰心軟~所以幫左佢~

其實喱件事,我都有責任幫佢,我唔想做一個不負責任既人~

所以我幫左佢,仲同佢講,block左我,唔好再搵我~

老公 : 我真係唔想咁做嫁,但係我唔想做一個不負責任既人~

   所以我決定幫佢, 希望你可以原諒我~  我真係唔鍾意佢,我只係鍾意你一個~

    希望你可以原諒我~