| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 20 日 星期四  |
| 呀嫲黎左喇~ 收到好多gift>> |
分類: 未分類 |
今日呀嫲黎左~ 佢拎左好多野黎
我有一個袋,衫,鞋~袋同鞋都唔係新~
咁我就幫佢執行李~
執完就玩電腦~
我就同人傾msn,呀恩就傾左一陣同某一位人
跟主xin就叫我!~同佢傾傾下,佢就話我好可愛~!
有冇攪錯呀? 話我可愛,我自己聽到都想嘔~
佢仲問:我地可唔可以唔用電腦溝通?
我就話:ok la....
佢話:好,明天左學校同你傾~
我話:ok
唉....咁樣講,都知咩事啦,不過都唔怕_我聽日我一定同mary玩~!
哈哈~ 聽日再打!
|
2008 年 3 月 19 日 星期三  |
| "_美食天堂"_ |
分類: 未分類 |

好掛主呀~!~
想起香港既"美食天堂"_就流曬口水~
今日番學都冇咩特別,不過就多左小小功課~
到左夜晚激死我喇~真係好想爆粗~
我都忍左好鬼耐~今日真係要大開殺界~
我舅母一家真係有問題,
我舅父戇撚鳩鳩,都唔知佢智商合唔合格~
佢做D野,就同細佬仔冇分別
佢地係我地面前扮傻~
唉....都係算啦~
講黎都冇用,佢地都唔會叻D,
佢地只會向人地講我地壞話 |
| 2008-03-19 |
分類: 未分類 |

今日Daisy個呀媽送左一份gift俾我~
就係上面張相,佢有個朋友去左澳洲旅行,
買左d手信番黎,佢呀媽就送左一個俾我~!
真係好靚,d毛好滑!~
今日調左位,同左墨西哥人座~!~
好彩,冇座係Dvomp,如果唔係,都唔知點~

我有D掛主呀恩同屋企人,我冇見佢地5個幾月喇~
每次去呀恩個BLOG到睇,佢都係到計主我離開左香港幾多日
不經不覺我已經走左5個幾月,
我都見到呀恩變曬,_樣貌,_性格都變曬,
但係有幾樣野係冇變
佢同我傾計既語氣同以前一樣,不過就多左幾個粗口(HA)
真係好掛主香港,又掛主D朋友
希望可以快D番香港啦~!~
呀恩 :我番到香港,你要照顧我呀~
我唔識路番屋企呀!(講下笑~)
呀輝都一樣,一齊出去玩! |
2008 年 3 月 16 日 星期日  |
| 我要努力 _ 保護"屋企人" |
分類: 未分類 |
琴日冇打BLOG,
琴日呀哥同我一樣,玩到兩點幾~
我就煲"鬥牛要不要"~呀哥就玩"信長"
真係好玩~~
到左今日,真係好傷心
我同呀媽今日先知
上個星期,我呀媽叫我舅母去買餸,已經有人車佢去超市
但係佢就冇去,同我呀媽講,人地唔得閒,所以冇去買餸
今日我呀媽問人,果日係唔係唔係唔得閒
原本果日係我舅母話,叫我呀媽買
我同我呀媽都想,點解佢要咁做呢?
佢一家人,都令我地覺得討厭
但係都冇辦法,鬼叫佢係我親戚
都要忍啦.....
不過我真係唔知忍到佢幾時
唔打喇, 聽日再打
|
2008 年 3 月 14 日 星期五  |
| 矛_盾 |
分類: 未分類 |
近日可能太得閒 ,
成日都係到想野, 前幾日想到朋友既問題~
今日就想到 _"男女朋友 "_問題
其實向人表白, 係為左D咩呢 ?
只係為左令對方知道你對佢既心意?
定係想向_對方KISS Or 做令一D事情?
我覺得人既一生有[幾段]_既"階段"
當BB既時候,咩都唔洗想,唔洗煩,
到左 7,8 (碎)_只係番學玩,而且好輕鬆
到左11,12(碎) 開始覺得學習上開始有難道
再大小小, 自己就開始想拍拖
自己會用好多方法,想同異性拍拖
想番起,從細個到依加,成個階段
覺得自己好傻,做一D事情令到自己唔開心
所以我覺得個人好矛盾, 點解做人有咁多煩惱?
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 41 | » |