ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 2
累積人氣: 25199
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


呀嫲黎左喇~ 收到好多gift>> 分類: 未分類

今日呀嫲黎左~ 佢拎左好多野黎

我有一個袋,衫,鞋~袋同鞋都唔係新~

咁我就幫佢執行李~

執完就玩電腦~

我就同人傾msn,呀恩就傾左一陣同某一位人

 跟主xin就叫我!~同佢傾傾下,佢就話我好可愛~!

有冇攪錯呀? 話我可愛,我自己聽到都想嘔~

佢仲問:我地可唔可以唔用電腦溝通?

我就話:ok la....

佢話:好,明天左學校同你傾~

我話:ok

唉....咁樣講,都知咩事啦,不過都唔怕_我聽日我一定同mary玩~!

哈哈~ 聽日再打!



2008 年 3 月 19 日  星期三   晴天


"_美食天堂"_ 分類: 未分類

好掛主呀~!~

想起香港既"美食天堂"_就流曬口水~

今日番學都冇咩特別,不過就多左小小功課~

到左夜晚激死我喇~真係好想爆粗~

我都忍左好鬼耐~今日真係要大開殺界~

我舅母一家真係有問題,

我舅父戇撚鳩鳩,都唔知佢智商合唔合格~

佢做D野,就同細佬仔冇分別

佢地係我地面前扮傻~

唉....都係算啦~

講黎都冇用,佢地都唔會叻D,

佢地只會向人地講我地壞話



2008-03-19 分類: 未分類

 

今日Daisy個呀媽送左一份gift俾我~

就係上面張相,佢有個朋友去左澳洲旅行,

買左d手信番黎,佢呀媽就送左一個俾我~!

真係好靚,d毛好滑!~

今日調左位,同左墨西哥人座~!~

好彩,冇座係Dvomp,如果唔係,都唔知點~

我有D掛主呀恩同屋企人,我冇見佢地5個幾月喇~

每次去呀恩個BLOG到睇,佢都係到計主我離開左香港幾多日

不經不覺我已經走左5個幾月,

我都見到呀恩變曬,_樣貌,_性格都變曬,

但係有幾樣野係冇變

佢同我傾計既語氣同以前一樣,不過就多左幾個粗口(HA)

真係好掛主香港,又掛主D朋友

希望可以快D番香港啦~!~

呀恩 :我番到香港,你要照顧我呀~

我唔識路番屋企呀!(講下笑~)

呀輝都一樣,一齊出去玩!



2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


我要努力 _ 保護"屋企人" 分類: 未分類

琴日冇打BLOG,

琴日呀哥同我一樣,玩到兩點幾~

我就煲"鬥牛要不要"~呀哥就玩"信長"

真係好玩~~

到左今日,真係好傷心

我同呀媽今日先知

上個星期,我呀媽叫我舅母去買餸,已經有人車佢去超市

但係佢就冇去,同我呀媽講,人地唔得閒,所以冇去買餸

今日我呀媽問人,果日係唔係唔係唔得閒

原本果日係我舅母話,叫我呀媽買

我同我呀媽都想,點解佢要咁做呢?

佢一家人,都令我地覺得討厭

但係都冇辦法,鬼叫佢係我親戚

都要忍啦.....

不過我真係唔知忍到佢幾時

唔打喇, 聽日再打

 



2008 年 3 月 14 日  星期五   晴天


矛_盾 分類: 未分類

近日可能太得閒 ,

成日都係到想野, 前幾日想到朋友既問題~

今日就想到 _"男女朋友 "_問題

其實向人表白, 係為左D咩呢 ?

只係為左令對方知道你對佢既心意?

定係想向_對方KISS Or 做令一D事情?

我覺得人既一生有[幾段]_既"階段"

當BB既時候,咩都唔洗想,唔洗煩,

到左 7,8 (碎)_只係番學玩,而且好輕鬆

到左11,12(碎) 開始覺得學習上開始有難道

再大小小, 自己就開始想拍拖

自己會用好多方法,想同異性拍拖

想番起,從細個到依加,成個階段

覺得自己好傻,做一D事情令到自己唔開心

所以我覺得個人好矛盾, 點解做人有咁多煩惱?