今日天氣 , 極度熱呀 ! 係熱到發脾氣 ~
咁我一早起身 ~ 就俾呀媽叫左我去bank "
我好耐都未試過星期6,日咁早出街喇.......
我地去完bahk之後,就去左"新地"地食野......
食完之後 ~ 就去左買小小餸......真係勀......
跟主就番屋企lu.....番到去就玩左一陣電腦 ~
同左 呀星" 傾計...... ~ 傾完之後,又出左去 ~
我地去左飲野 ~ 跟主又去左睇車 "
最後 ~ 媽咪買左部車 " 睇左幾個月 ~ 今日終於買左喇 !
不過要7000蚊呀 (56000港紙)..... 跟主 ,就同uncle去食野 ~ 食完就回家......
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
我真係好憎人地呃我同隱瞞我 !
果種感覺 ,真係接受唔到囉 !
你向我解釋 ,我應該相信你嗎 ?
你係我最信任既人 , 點解你會咁做 ?
我真係好失望 !你做出啲咁既事 !
係咪我錯呢 ? 係我自己太敏感 ?
你今日向我講既野,係咪事實 ?
我自己都唔敢相信 ! 你真係會改 ?
太多問題了 ~ 自己都唔想再煩喇 !
希望你唔好再隱瞞我............ 咁係對我最好 ~ 就係我心目中既契哥 !
/\/\/\/\/\/\/\ =.= /\/\/\/\/\/\/\
Post番琴日同Vincy ,Daisy ,Emma去食晚飯影既相 "

靚女Emma ,vincy and Daisy !! (米記,睇下你老婆幾靚女 !)

喱張有我係到 ! haha....大家都食到好飽......

vincy 仲食緊麵 ! haha.......

米記 : 喱張醒你嫁 ! 仲係獨家嫁 !
睇下你老婆 ~ so pretty !
你要錫死佢呀 ! 如果唔係~佢會好心痛 ! |