我喱排又撞鬼喇 ~ 都唔知係咪喱間屋有鬼 !
上次俾隻鬼壓左我6次之後, 到左前兩日 ~我又俾鬼壓 !
本身,我都唔想講嫁 ~ 不過屋企而家唔止我一個俾鬼壓 ~
我呀媽,呀哥都俾鬼壓 !
前兩日既夜晚,我係仲未訓嫁 ~ 而且仲好清醒 !
咁佢就壓我啦 ~ 壓左我一陣,我開始覺得佢摸我 !
係摸我全身 ! 佢摸左我一陣之後 ~佢就係咁推我 ~
就好似人地搞野咁(做愛) ~ 佢搞左我好耐 ~佢先唔壓我 !
佢搞完我之後 ~ 咁我就好快咁叫呀媽起身 !
問佢有冇俾鬼搞 ~ 點知佢話冇 ~!~
咁我就好快咁又走番去張牀到 ! 我驚到平時我都唔會做既事 !
就係(祺)禱" 搵耶穌幫我 !! 果時我真係好驚 !
我從來都未試過俾鬼搞(姐係摸我全身) ~ 可能有D人會話我有精神病 !
但係喱件係真人真事 ~ 發生係我身上 !
琴日,我呀哥又俾鬼壓 !
我都冇理到佢 ~ 因為佢果D,都唔夠我果D咁多人驚 !
~~~~講番今日 ~~~~
今日一放學,就番左屋企....
一心諗主可以同契哥傾計 ~ 點知同佢傾左幾分鐘之後,
佢又去左打機...... 點解佢又好似以前咁呀 ?
成日打機 ! 我難得今日早放 ~ 點知,佢又去左打機 !
真係心灰曬 ! 可能佢真係鐘意打機啦.....
其實我而家, 都冇咩點同佢傾計.....
覺得好疏離..... 以前,我地日日傾計..... 而且好開心.....
到左而家....... 可能佢唔鍾意同我傾啦.......
到左岩岩.....激死我喇 !!!!
頭先係discuss到開左個post ~
點知,果個"桃子回歸" (我肯定相信,佢就係之前果個桃子)
因為佢又係咁post 咸相!!!
佢搞到我好想講粗口囉 !! 係咁post咸相 ! 仲要係勁多囉 !!!
點解我會咁鍾意契哥? 係咪一個迷? |