ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 8
累積人氣: 25205
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


你會放棄我嗎>?< 分類: 未分類

 琴晚,我覺得好奇怪,突然有一種好驚既感覺~

就好似當年我爸爸死,果一晚既感覺"

我好驚老公仔好事,所以我開左電腦,叫佢小心D.....

琴晚我驚到訓唔著.....跟主我唔夠精神,自己就訓著左"

           TODAY ".......

今日好似病左~又流鼻水,又嘔左兩次"

真係好辛苦"只好食藥啦~

食完藥,就行路留學"

放左學~就番左屋企......

老公仔今日冇上線" _ 我都知道佢好辛苦~

所以,我情願佢唔同我傾計,好過佢唔夠訓"

我唔知老公仔係唔係真心愛我,但係我知自己好愛佢"

當然,我係好想佢係真正愛我啦"

今日病到好辛苦,我依加開始有小小頭暈"

所以唔打喇~聽日先打"

   早頭"



2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


疑惑 和 恐懼 分類: 未分類

 疑惑 同 恐懼 "

係喱幾日入面,

我發現左老公仔係我心目中,已經沾有好重要既地位

佢既地位,就好似同我媽咪一樣,而且一日比一日愛佢"

起初,我識佢既時候,都係想主同佢做朋友,傾下計.....

但係,傾傾下~就變左男女關係~ 但係某d原因,我地唔拍拖主"

但係_係我心中,我係同佢拍緊拖,因為我知道自己已經愛上左佢"

初初我同佢一齊既時候,我係唔介意佢搵第二個女仔,因為我仲未真正愛佢"

但係同佢相處左一段時間,我發現左我一日比一日愛上佢"

依加,老公仔已經係我精神支柱"

TO :老公仔,

        我依加真係好愛你,我希望你可以係我身邊"_而且我感覺到你對我好好"

    我真係唔想有一日,你會離開我!! 希望你可以永遠可以係我身邊"

  



2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


"開心" 與 "支持不倒"_的分別 感動 分類: 未分類

 今日,我終於知道"開心" 同 "唔開心"_既分別

講左下午發生左咩事先:

今日下午,同vincy,daisy同佢地媽媽一齊去行街"

我去左兩間百貨公司,都冇買野~

咁我見到"Hallmark"_你我喜愛牌子之一.....

咁我就買左一條脛鏈,價錢都ok...唔貴(5.36美金)

咁我地行完,佢呀媽就車我番屋企......

到左夜晚,屋企發生左問題! =(

我呀媽同我舅母吵架

因為某d原因,所以對方唔會煮對方既飯~

我自己覺得,我舅母係一個好自私既女人!

平時我呀媽都會煮佢地飯,但係喱幾日,我呀媽冇煮飯,

因為我舅母由黎到美國到依加,佢既行為都係好自私

喱兩日,我舅母煮飯,都冇煮我地飯"而且佢唔會去買餸!

我想問下佢,"係唔係當左我呀媽係"工人"呀 ?"

次次都要我呀媽買餸,又要佢煮飯!

最衰就係買完仲要俾佢話! 佢話"喱d唔好買,浪費錢"

大佬呀!果汁都唔可以買,有冇攪錯呀?

咁好啦~以後我呀媽唔會幫佢買餸~

我覺得舅母真係好自私,自己又唔去買餸,又要嘈~

又要我呀媽幫佢煮飯!我見到我呀媽咁辛苦,真係好想喊~

我真係覺得頂唔主~但係見到呀媽咁堅強,我就想,第一個唔係我喊,應該係呀媽喊先:"

今日冇心情,聽日先打"

  

  



2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


"10-4-08" & "11-4-08" 分類: 未分類

 咁多位 : I'm so sorry !

琴日我打唔到blog~ So停打左一日Blog ~

但係琴日有同老公仔傾計 ~ (haha)

同佢一齊,感覺真係好 ! so sweet "

講番今日先 :)

今日番學, 上 P.E 唔洗跑街

不過就要打波~ 今日我好活躍 "

玩完volleyball 就玩soccer" 可能今日係課室太悶!

咁我上堂,上到放學~

放左學 ,就番左屋企 ! 玩電腦 & 睇下老公仔有冇上線~

其實我都想 ,都咁晏" 佢又咁勀~老公仔可能訓左覺覺豬 !

佢受到我既影響 ,都俾我攪到佢好似我咁傻傻地,又好似隻豬仔咁~

其實我知佢都好辛苦,日日都已經望主部電腦幾個鐘,仲要番到屋企同我傾計

雖然,佢成日話唔勀,但係我知佢係好勀好勀~

豬仔去左休息,咁豬囡就去左一陣youtube 到睇左一陣野~

我睇左好多關於 "港女" 既影片~ 發現香港某一d女仔,真係好粗魯 !

我以為我自己係好粗魯,點知其他人仲粗魯過我!

佢地又打又踢D男仔 ~ 我真係覺得D男仔好慘~

咁我睇完,我就訓左一陣~ 依加起左身,等緊食飯~

 PS : 老公仔,我知道你其實好疲倦,但係你唔講~ 我都知你係唔想我唔開心!

      不過你真係要休息多d ~ 如果唔係,我會心痛 =.="

     I can say to you , just "i love you "



2008 年 4 月 9 日  星期三   晴天


"掛念" & _& 分類: 未分類

琴日當我想主打blog既時候,話上唔到網~

so,停打blog一日~

今日,番學都Ok...喱排唔知點解,好俾心機咁聽書~

可能老公仔上次叫我俾心機讀書,所以努力到唔舒服~

今日可以話冇咁肚痛~唔洗食止痛藥~

到左放學,就番左屋企,

開電腦,睇下老公仔有冇上線~

點知~佢又係冇上線~ 我已經兩日冇同佢傾計,,....(可能我太鍾意佢)

唔知係唔係佢唔得閒呢>?< 聽日早放學,睇下佢有冇上線la.....

咁老公仔冇上線,咁我就係discuss到同人傾計......

傾得太悶,所以就搵書~

science" the chapter 3,"chapter 3 "我已經睇左好多次~

所以我只係識串就得~

搵完書,同Ivan" 傾左一陣傾~

跟主就冇傾~

喱兩日因為肚痛,攪到我冇覺好訓~

所以我真係好勀.....我想我需要休息~

P.S : 老公仔,我真係好愛你~但係見唔到你上網,我想你真係好勀....有小小心痛~!~