| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 14 日 星期一  |
| 你會放棄我嗎>?< |
分類: 未分類 |
琴晚,我覺得好奇怪,突然有一種好驚既感覺~
就好似當年我爸爸死,果一晚既感覺"
我好驚老公仔好事,所以我開左電腦,叫佢小心D.....
琴晚我驚到訓唔著.....跟主我唔夠精神,自己就訓著左"
TODAY ".......
今日好似病左~又流鼻水,又嘔左兩次"
真係好辛苦"只好食藥啦~
食完藥,就行路留學"
放左學~就番左屋企......
老公仔今日冇上線" _ 我都知道佢好辛苦~
所以,我情願佢唔同我傾計,好過佢唔夠訓"
我唔知老公仔係唔係真心愛我,但係我知自己好愛佢"
當然,我係好想佢係真正愛我啦"
今日病到好辛苦,我依加開始有小小頭暈"
所以唔打喇~聽日先打"
早頭"
|
2008 年 4 月 13 日 星期日  |
| 疑惑 和 恐懼 |
分類: 未分類 |
疑惑 同 恐懼 "
係喱幾日入面,
我發現左老公仔係我心目中,已經沾有好重要既地位
佢既地位,就好似同我媽咪一樣,而且一日比一日愛佢"
起初,我識佢既時候,都係想主同佢做朋友,傾下計.....
但係,傾傾下~就變左男女關係~ 但係某d原因,我地唔拍拖主"
但係_係我心中,我係同佢拍緊拖,因為我知道自己已經愛上左佢"
初初我同佢一齊既時候,我係唔介意佢搵第二個女仔,因為我仲未真正愛佢"
但係同佢相處左一段時間,我發現左我一日比一日愛上佢"
依加,老公仔已經係我精神支柱"
TO :老公仔,
我依加真係好愛你,我希望你可以係我身邊"_而且我感覺到你對我好好"
我真係唔想有一日,你會離開我!! 希望你可以永遠可以係我身邊"
|
2008 年 4 月 12 日 星期六  |
"開心" 與 "支持不倒"_的分別  |
分類: 未分類 |
今日,我終於知道"開心" 同 "唔開心"_既分別
講左下午發生左咩事先:
今日下午,同vincy,daisy同佢地媽媽一齊去行街"
我去左兩間百貨公司,都冇買野~
咁我見到"Hallmark"_你我喜愛牌子之一.....
咁我就買左一條脛鏈,價錢都ok...唔貴(5.36美金)
咁我地行完,佢呀媽就車我番屋企......
到左夜晚,屋企發生左問題! =(
我呀媽同我舅母吵架
因為某d原因,所以對方唔會煮對方既飯~
我自己覺得,我舅母係一個好自私既女人!
平時我呀媽都會煮佢地飯,但係喱幾日,我呀媽冇煮飯,
因為我舅母由黎到美國到依加,佢既行為都係好自私
喱兩日,我舅母煮飯,都冇煮我地飯"而且佢唔會去買餸!
我想問下佢,"係唔係當左我呀媽係"工人"呀 ?"
次次都要我呀媽買餸,又要佢煮飯!
最衰就係買完仲要俾佢話! 佢話"喱d唔好買,浪費錢"
大佬呀!果汁都唔可以買,有冇攪錯呀?
咁好啦~以後我呀媽唔會幫佢買餸~
我覺得舅母真係好自私,自己又唔去買餸,又要嘈~
又要我呀媽幫佢煮飯!我見到我呀媽咁辛苦,真係好想喊~
我真係覺得頂唔主~但係見到呀媽咁堅強,我就想,第一個唔係我喊,應該係呀媽喊先:"
今日冇心情,聽日先打"
|
2008 年 4 月 11 日 星期五  |
| "10-4-08" & "11-4-08" |
分類: 未分類 |
咁多位 : I'm so sorry !
琴日我打唔到blog~ So停打左一日Blog ~
但係琴日有同老公仔傾計 ~ (haha)
同佢一齊,感覺真係好 ! so sweet "
講番今日先 :)
今日番學, 上 P.E 唔洗跑街
不過就要打波~ 今日我好活躍 "
玩完volleyball 就玩soccer" 可能今日係課室太悶!
咁我上堂,上到放學~
放左學 ,就番左屋企 ! 玩電腦 & 睇下老公仔有冇上線~
其實我都想 ,都咁晏" 佢又咁勀~老公仔可能訓左覺覺豬 !
佢受到我既影響 ,都俾我攪到佢好似我咁傻傻地,又好似隻豬仔咁~
其實我知佢都好辛苦,日日都已經望主部電腦幾個鐘,仲要番到屋企同我傾計
雖然,佢成日話唔勀,但係我知佢係好勀好勀~
豬仔去左休息,咁豬囡就去左一陣youtube 到睇左一陣野~
我睇左好多關於 "港女" 既影片~ 發現香港某一d女仔,真係好粗魯 !
我以為我自己係好粗魯,點知其他人仲粗魯過我!
佢地又打又踢D男仔 ~ 我真係覺得D男仔好慘~
咁我睇完,我就訓左一陣~ 依加起左身,等緊食飯~
PS : 老公仔,我知道你其實好疲倦,但係你唔講~ 我都知你係唔想我唔開心!
不過你真係要休息多d ~ 如果唔係,我會心痛 =.="
I can say to you , just "i love you " |
2008 年 4 月 9 日 星期三  |
| "掛念" & _& |
分類: 未分類 |
琴日當我想主打blog既時候,話上唔到網~
so,停打blog一日~
今日,番學都Ok...喱排唔知點解,好俾心機咁聽書~
可能老公仔上次叫我俾心機讀書,所以努力到唔舒服~
今日可以話冇咁肚痛~唔洗食止痛藥~
到左放學,就番左屋企,
開電腦,睇下老公仔有冇上線~
點知~佢又係冇上線~ 我已經兩日冇同佢傾計,,....(可能我太鍾意佢)
唔知係唔係佢唔得閒呢>?< 聽日早放學,睇下佢有冇上線la.....
咁老公仔冇上線,咁我就係discuss到同人傾計......
傾得太悶,所以就搵書~
science" the chapter 3,"chapter 3 "我已經睇左好多次~
所以我只係識串就得~
搵完書,同Ivan" 傾左一陣傾~
跟主就冇傾~
喱兩日因為肚痛,攪到我冇覺好訓~
所以我真係好勀.....我想我需要休息~
P.S : 老公仔,我真係好愛你~但係見唔到你上網,我想你真係好勀....有小小心痛~!~ |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 41 | » |